خرید پارچه برزنت در تهران

 خرید پارچه برزنت در تهران

 خرید پارچه برزنت در تهران به صورت روزانه بسیار زیاد انجام می شود. پارچه برزنت یکی از همه کاره ترین اقدامات حفاظتی است که امروزه در دسترس صنایع است. از آنها می توان برای محافظت از اشیاء مختلف در برابر انواع شرایط، در فضای داخل و خارجی استفاده کرد. 

از پوشش چوب، عنوان چادر برای کمپ، مبلمان در فضای باز و محافظت از وسایل نقلیه مانند: اتومبیل، کامیون و قایق یا برای پوشش راه های عبور، پوشش بار کامیون، حتی حمل و نقل خاک استفاده می شود. این پارچه به دلیل دوام بالایی که دارد و می تواند در برابر هر نوع شرایط بیرونی مقاومت کند.

بنابراین، بسیار عادی است که عرضه آن در بازار تهران به صورت روزانه بالا باشد. اما برای خرید پارچه برزنت در تهران باید نکات مهمی را بدانید تا بتوانید بهترین برزنت را برای خود خریداری کنید. در اینجا ما این نکات را برای شما آورده ایم.

نکات مهم در خرید پارچه برزنت در تهران 

پارچه برزنت کاربرد های مختلفی از جمله روکش RV یا یک سرپناه موقت در هنگام بارندگی یا برف دارد. از آنجا که کاربردهای زیادی دارد می توان گفت یکی از مواردی است که باید در خانه یا ماشین خود داشته باشید.

اما در هنگام خرید پارچه برزنت در تهران نمی دانید که پارچه برزنتی که خریداری کرده اید کیفیت خوب و دوام لازم را دارد یا نه؟ طبیعی است که اطلاعاتی درباره پارچه برزنت نداشته باشید. ما برای شما در زیر نکات مهمی که هنگام خرید پارچه برزنت در تهران باید بدانید را آورده ایم. همچنین می توانید نسبت به نحوه شستشو پارچه برزنت به طور کامل مطلع شوید.

1. کیفیت پارچه برزنت

در ابتدا شما باید کیفیت پارچه برزنتی را بررسی کنید. پارچه های برزنتی اغلب در فضای باز استفاده می شوند، در درجه اول به عنوان ابزاری محافظ برای انواع اشیاء، از وسایل نقلیه گرفته تا کالاهای تجاری، مصالح ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین، شما در کیفیت برزنتی که می خرید دقت کافی را داشته باشید. باید برزنتی را بخرید که برای جابجایی آسان داشته باشد و سبک باشد اما از دوام کافی برای تحمل تغییرات آب و هوایی برخوردار باشد. صحبت از دوام، یک راه خوب برای تشخیص بهترین برزنت است.

برای اینکه بدانید کیفیت برزنت خوب است به بررسی ضخامت و نوع مواد مورد استفاده در ساخت بپردازید. ضخامت واقعی برزنت ها بر حسب میل 1/1000 اینچ اندازه گیری می شود.

برای استفاده عمومی مانند: پوشاندن وسایل، به دنبال یک برزنت آبی سبک باشید که ضخامت آن حداقل 5 میل باشد. اگر برای حمل و نقل کالا یا پوشاندن ماشین آلات و تجهیزات از برزنت استفاده می کنید، باید به دنبال یک پارچه برزنتی با ضخامت حداقل 23 میل باشید.

2. نوع پارچه برزنت

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید پارچه برزنت در تهران انتخاب درست نوع پارچه برزنت است. پارچه برزنت انواع مختلفی دارد. اگر می خواهید در کاربرد های مختلف از این پارچه استفاده کنید، انتخاب نوع برزنت متناسب با نیازهای شما ضروری است. دانست ویژگی های هر نوع برزنت به شما کمک می کند تا پارچه برزنتی مناسب را برای خود خریداری کنید. در ادامه با انواع مختلف پارچه برزنت آشنا می شوید.

- پلی اتلین

رایج ترین پارچه برزنتی خریداری شده در بازار های تهران برزنت پلی اتلین است. پلی اتیلن پلی از پلاستیک سنگین ساخته شده است و کاربردهای زیادی دارد. این نوع برزنت برای کمپ زدن ، ساخت و بازسازی خانه به عنوان مثال: برای پوشش موقت سقف، یا به عنوان یک پوشش یا سرپناه موقت عالی است. وزن آن بسیار سبک است و تقریباً آب را جذب می کند و برای بسیاری از کاربرد در فضای باز مناسب است.

- برزنت بوم

این نوع برزنت از پنبه یا کنف ساخته شده است. برزنت های بومي گران تر از برزنت های پلی اتلین هستند اما ماندگاری بیشتری دارند و قادر به سایش بیشتر هستند و برای کاربردهای سخت تر و کاربرد های بلند مدت مناسب است. مانند: پروژه های ساختمانی یا نقاشی یا به عنوان پوشش سقف یا انبار. برزنت بوم نیز در برابر شعله ماورابنفش مقاوم است.

- برزنت وینیل

برزنت وینیل از برزنت پلی اتلین قوی تر است اما گرانتر نیست. آنها معمولاً برای پوشش کامیون ها و تریلرها، تجهیزات، مبلمان و موارد از این قبیل استفاده می شوند. برزنت وینیل نیز پوشش بلند مدت خوبی برای سقف ایجاد می کند. 

- برزنت PVC

این نوع برزنت بسیار بادوام و انعطاف پذیر است و برای اهداف صنعتی مانند: جوشکاری پرده ها و پوشش های کف انتخابی ایده آل است. این نوع برزنت از برزنت های وینیل و پلی اتلین کمی گران تر است.

3.اندازه

وقتی صحبت از خرید پارچه برزنت در تهران می شود، اندازه واقعا یک نکته ­ی مهم و حائز اهمیت است. به طور کلی، شما یک پارچه برزنت بزرگ می خواهید که بتواند پوشش کافی را برای شما ایجاد کند، خواه از آن برای ساختن چادر استفاده کنید یا برای پوشش وسیله نقلیه خود. خوشبختانه برزنت ها در اندازه های مختلف تولید می شوند. برخی از تولید کنندگان برزنت در تهران حتی برای پاسخگویی به نیازهای مشتری حتی اندازه را سفارشی می­کنند.

4. سهولت استفاده

یکی دیگر از ویژگیهای مهمی که هنگام خرید پارچه برزنت در تهران باید به آن توجه شود سهولت استفاده از پارچه برزنت است. به دنبال برزنت هایی باشید که دارای وزنی سبک و نقاط اتصال باشند. بنابراین می توانید آن را به راحتی نصب یا به جایی که باید باشد وصل کنید. چه در حال چادر زدن باشید و چه سرپناهی موقت بخواهید، همیشه راهی آسان برای ایمن سازی قوس و اطمینان از سقوط آن نیاز دارید.

5. رنگ

وقتی صحبت از پارچه برزنت می شود، رنگ فقط به ظاهر و زیبایی طراحی پارچه برزنتی مربوط نمی شود. در واقع رنگ برزنت به کیفیت، نوع و استحکام برزنت نیز مربوط می شود. برزنت ها در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارند.

از جمله رایج ترین رنگ برای برزنت رنگ نقره ای است که صد در صد در جلوگیری از تابش نور خورشید موثر است و برزنت به رنگ سفید که علاوه بر ایجاد سایه در عین حال اجازه می دهد نور طبیعی از پارچه عبور کند.

برزنت­هایی به رنگ آبی، قهوه ای و سبز معمولاً در ساخت و ساز عمومی یا نگهداری از محصولات و خودرو ها استفاده می­شوند. در حالی که برزنت به رنگ های قرمز، زرد و نارنجی در مواردی که به دید زیاد مورد نیاز است استفاده می شود.

خرید بهترین پارچه برزنت با قیمت مناسب

به طور کلی چه صاحب خانه باشید، چه مسافر یا کارآفرین به احتمال زیاد در یک نقطه به یک پارچه برزنت با کیفیت خوب نیاز خواهید داشت. بنابراین، خرید پارچه بزنت مناسب برای کاربرد شما بسیار مهم است. در اینجا نکات ویژه ای که هنگام خرید پارچه برزنت در تهران مورد نیاز است تا بتوانید بهترین برزنت را انتخاب کنید برایتان بازگو کردیم تا بتوانیم به شما در انتخاب درست کمک کرده باشیم.

برای سفارش بهترین پارچه برزنت در تهران کافیست با چادر 24 در ارتباط باشید جهت ارتباط هم روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا بدون اتلاف وقت هر نوع برزنت ، پارچه کانتینری ، سازه پارچه ای که خواستید را سفارش دهید.