خرید چادر کانتینری عمده و جزئی

خرید پارچه کانتینری عمده و جزئی 

خرید پارچه کانتینری به دلیل مقاومت بالایی که برزنت مورد استفاده در این چادرها در برابر نفوذ آب و همچنین اشعه UV دارند ، با تقاضای زیادی مواجه شده اند. با خرید این پارچه ها می توان از محصولات و کالاها و بار قرار گرفته پشت کامیون و خودروهای سنگین مخصوص حمل بار محافظت نمود. چادر 24 از جمله گزینه های مناسب برای خرید چادر برزنت کانتینری بوده و به صورت عمده و جزئی این محصولات را ارائه می دهد.

خرید پارچه کانتینری دو رو

پارچه کانتینری به نوع خاصی از پارچه های برزنت گفته میشود که دارای روکش پلی استر هستند و به دلیل حالت مشمع و پلاستیکی بودن، در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارند. برزنت مورد استفاده در این پارچه ها نه تنها از نظر ضخامت دارای تنوع بالایی می باشد، بلکه نوع روکش آنها نیز با هم فرق دارد. در حالت کلی برای خرید چادر کانتینری دو گزینه را پیش رو دارید که عبارتند از: پارچه کانتینری یک رو و دو رو!

همان طور که از نام این پارچه ها مشخص است، در نوع دو رو دو لایه پلی استر و مواد نفتی در هر دو طرف پارچه قرار میگیرد. به دلیل استفاده از دو لایه پلاستیکی بر روی این پارچه ها، مقاومت آنها در برابر نفوذ آب و تابش اشعه فرابنفش تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. خرید پارچه ترانزیتی دو رو نه تنها باعث میشود تا محصولات و بار در مقابل بارش برف و باران مقاوم باشد، بلکه سلامت آنها در شرایط برخورد ضربه با چادر را نیز تضمین می کند. چون این پارچه ها چند لایه بوده و ضربه و برخورد اشیای نوک تیز تاثیر منفی بر آنها ایجد نخواهد کرد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

نکات مهم در خرید سازه چادری که باید بدانید!

خرید عمده مشمع کانتینری در مشهد

خرید پارچه کانتینری نسوز

برزنت های مورد استفاده برای پارچه کانتینری از الیاف مصنوعی و مواد نفتی تشکیل شده و به همین دلیل اغلب افراد احساس می کنند که این مواد قابل اشتعال هستند. اما لازم به ذکر است که پلی استر و مواد مورد استفاده در این پارچه ها به گونه ای انتخاب میشوند که پارچه نسوز باشد. برا می توان با خرید چادر کانتینری، از محصولات در برابر آتش سوزی و اشتعال محافظت کرد. توجه داشته باشید که عدم توجه به این مساله می تواند مشکلات متعدد و خسارت های مالی و جانی را به همراه داشته باشد.

خرید انواع پارچه کانتینری

تنوع در پارچه های برزنت مورد استفاده برای این چادرها بسیار زیاد می باشد که کاربرد آنها بر همین اساس با هم فرق دارد. برزنت های مورد استفاده در این چادرها شبیه به کرباس می باشد و از نظر تعداد لایه ها با هم فرق دارند. توجه داشته باشید که برای خرید این پارچه ها انواع مختلف آنها را با هم مقایسه نمایید تا در نهایت بهترین را انتخاب کنید. برزنت را می توان بر اساس ضخامت، تعداد لایه ها، نوع لایه روکش و ضخمت آنها در گروه های مختلفی تقسیم بندی کرد. به طوریکه برزنت های نازک تر برای مواردی همچون نصب در کولرهای آبی استفاده شده و نوع ضخیم کاربرد صنعتی دارد.

در خرید این چادرهای کانتینری لازم است دقت بالایی در مرحله مقایسه آنها داشته باشید تا بر حسب شرایط و آنچه مد نظر تان می باشد، بتوانید انتخاب ایده آلی را تجربه نمایید.

چادر کانتینری مشمع بخریم یا ساده؟

با توجه به اینکه قیمت مشمع کانتینری بیشتر از پارچه های ساده می باشد، ممکن است این سوال در ذهن خریداران بوجود آید که چه لزومی به خرید پارچه های پلاستیکی می باشد؟ اگر شما نیز به دنبال پاسخ برای این سوال هستید، لازم است بدانید که:

- چادر مشمع کانتینری به دلیل نوع روکش استفاده شده برای آنها، در برابر نفوذ آب و بارش برف و باران کاملا مقاوم می باشند. توجه داشته باشید که خودروهای ترانزیتی در مسافت های طولانی کالاها را در مسیرهای مختلف جا به جا می کنند. به همین دلیل ممکن الست برای ساعات طولانی زیر باران و برف قرار گیرند. ضد آب نبودن چادر برابر است با نفوذ آب به کالاها و وارد آمدن خسارت های زیاد

- از دیگر مواردی که خرید چادر کانتینری مشمع و پلاستیکی را برتر می کند، مقاومت آنها در برابر برخورد با اشیای نوک تیز می باشد. به منظور جلوگیری از سرقت محصولات پشت کامیون و سایر خودروهای سنگین، لازم است روکش ها استحکام بالایی داشته باشند تا برخورد چاقو با آنها موجب پارگی نشود.

- نسوز بودن پارچه ها از دیگر موارد بسیار مهم برای تاکید بر خرید آنها می باشد. به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت های مادی و جانی، بهتر است روکش ها در برابر آتش سوزی مقاوم باشند. علاوه بر این، این پارچه ها غیر قابل اشتعال هستند و قرار گرفتن طولانی مدت در برابر تابش نور خورشید نمی تواند آسیبی به آنها وارد کند.

- استحکام بالای پارچه ترانزیتی در برابر تابش نور خورشید، ضد اب بودن و مقامت در برابر برخورد با اشیای نوک تیز در نهایت باعث میشود تا این پارچه ها طول عمر زیادی داشته باشند. لذا با خرید آنها می توان از پرداخت هزینه های زیاد در آینده برای تعویض روکش جلوگیری نمود.

پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه کنید :

مرکز فروش پارچه برزنتی در مشهد

قیمت چادر کانتینری

به همان اندازه که در پارچه های برزنت تنوع وجود دارد، به همان نسبت نیز قیمت های آنها متفاوت می باشد. در تعیین قیمت این چادرها عوامل زیادی نقش دارند که از جمله آنها می توان به نوع پارچه، ضخامت و نوع روکش استفاده شده برای آنها اشاره کرد. علاوه براین، برند تولید کننده پارچه و داخلی یا وارداتی بودن آنها نیز بر قیمت تاثیرگذار است. برای استعلام قیمت این چادرها می توانید با کارشناسان چادر 24 تماس بگیرید.

خرید چادر کانتینری از نمایندگی

علاوه بر مواردی که برای خرید پارچه کانتینری به آن اشاره شد، جزئیات دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که تنها افراد متخصص و حرفه ای می توانند آنها را تشخیص دهند. به منظور انتخاب بهتر و کاملا آگاهانه، کارشناسان فروش چادر 24 این اطلاعات را در قالب مشاوره رایگان قبل از خرید در اختیارتان قرار خواهند داد. لازم به ذکر است که تمام محصولات ارائه شده بر روی این سامانه دارای خدمات پس از فروش بوده و می توانید خرید از نمایندگی چادر کانتینری ، پارچه ترانزیتی با قیمت ارزان را در چادر 24 تجربه نمایید.