نکات مهم در خرید سازه چادری

نکات مهم در خرید سازه چادری که باید بدانید!

 نکات مهم در خرید سازه چادری که باید بدانید تا بتوانید بهترین نوع سازه را داشته باشید البته علاوه بر سازه چادری در سازه کششی هم باید این موارد را در نظر داشته باشید. 

از اینکه می خواهید سازه چادری را برای دیزاین و ساخت یک محل مناسب برای استراحت افراد و مشتریان خود انتخاب کنید اتفاق بسیار خوبی است و مطمئناً بعد از اجرای این سازه پشیمان نخواهید شد. 

البته بعضی از افراد هستند که به جای استفاده از این سازه از سایبان پارچه ای استفاده می کنند که این هم می توان به عنوان گزینه ی دوم جهت ایجاد سایه و محیطی مناسب جهت استراحت به دور از تابش آفتاب در نظر گرفت. در ادامه ما را دنبال کنید تا در این زمینه نکاتی که باید در نظر داشته باشید را برایتان توضیح دهیم.

انتخاب پارچه ای مناسب برای سازه چادری

در اینجا میخواهیم به اهمیت پارچه برای سازه چادری اشاره کنیم. اگر پایه های سازه را در نظر نگیریم می بینید که پارچه نقش مهمی را در این سازه دارد و اگر مرغوبیت کافی نداشته باشد با اینکه سازه و پایه هاش جنس خوبی دارد بازهم دچار مشکل می شود و پارچه رفته رفته براثر تابش نور خورشید پوسیده و از بین می رود. 

پارچه پی وی سی (PVC) از جمله پارچه هایی است که شما می توانید به عنوان گزینه ی بسیار عالی برای سازه چادری در نظر بگیرید. 

غشا و رنگ را حتما در حین انتخاب پارچه در نظر بگیرید چراکه خیلی مهم است از این دو نظر مرغوبیت بالایی داشته باشد و رنگ آن می تواند به عنوان زیبایی مهم باشد اما از نظر غشایی و جنس پارچه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد. 

چراکه جنس پارچه سازه کششی تعیین کننده در عملکرد آن می گذارد و به نوعی می تواند میزان مقاومتش را در برابر عوامل مختلف تعیین کنید. اگرچه به شرکتی که انتخاب می کنید دقت کنید تا پارچه ای با کیفیت خدمت شما ارائه دهند. 

مطالب پیشنهادی زیر را از دست ندهید :

چرا پارچه ترانزیتی بخریم؟

پروژه بیمارستان صد تختخوابی ارتش در سیستان و بلوچستان

بهینه سازی مصرف انرژی با انتخاب رنگ پارچه سازه چادری

با استفاده از سازه چادری علاوه بر اینکه می توان نمای ساختمان را زیباتر کرد در مصرف انرژی هم مفید واقع خواهد شد. 

البته انتخاب رنگ بسیار جذاب و مناسب با رنگ ساختمان زیبایی فضا را تکمیل خواهد کرد و شما می توانید از دیدن آن لذت ببرید بهتر است در انتخاب رنگ با مشاورین چادر 24 در ارتباط باشید تا بهترین رنگ متناسب با فضا را به شما پیشنهاد کنند. 

اگر نور خورشید ساختمان شما را خیلی دوست دارد و از آن دور نمی شود بهتر است محوطه ی فضای بازتان را به سازه کششی مجهز کنید. 

سازه چادری در محیط هایی که گرمای بسیار زیادی شامل می شوند پارچه با رنگ فوق العاده ای که انتخاب خودتان است نصب شده به راحتی می توانید از عبور اشعه ی خورشید و گرما جلوگیری کند چراکه با تابش نور خورشید به سازه پارچه ی نصب شده گرما را جذب می کند و محیط زیرین را خنک نگه می دارد. 

در انتخاب رنگ اگر برایتان مهم است که حتما درصد بسیار زیادی گرما را در زمستان جذب کند بهتر است رنگ تیره انتخاب کنید چراکه رنگ تیره گرما را بیشتر از دیگر رنگ ها جذب می کند و اگر هم می خواهید محیط زیر سازه با ایجاد سایه ای خنک باشد بهتر است پارچه ای روشن با توجه به رنگ ساختمانتان انتخاب کنید.

با نصب سازه کششی مزایای زیر نصیبتان می شود!

در نهایت می توان گفت که با نصب سازه چادری می توانید از مزیت هایش که شامل موارد زیر می شود استفاده کنید :

- عایقی مناسب در فصول گرما و ایجاد فضایی خنک با ایجاد سایه ای بدون هیچ گرمایی

- انتخاب رنگ روشن تر جهت انعکاس نور خورشید و ایجاد محیطی خنک 

- انتخاب رنگ تیره جهت جذب گرما و گرم کردن محیط زیرین سازه چادری در فصل زمستان. 

- مسدود کردن اشعه مضر خورشید در حین حال ایجاد نوری طبیعی در محیط. 

- تغییر نمای ساختمان با نصب سازه چادری در اشکال متفاوت

سفارش سازه کششی با کیفیت باور نکردنی!

در پایان مطلب اگر می خواهید سازه چادری با کیفیت فوق العاده را تهیه کنید بهتر است نسبت به خرید آن از شرکت معتبر اقدام کنید چراکه به شما کمک می کند تا سالیان سال از این سازه استفاده کنید. 

شرکت چادر  به منظور ارائه بهترین محصولات و سازه کششی در نظر دارد تا بهترین را به همراه قیمت در هر جایی از کشور ایران که باشید ارائه دهید اگر در نظر دارید بهترین را داشته باشید می توانید از شرکت ما بهترین سازه چادری ، برزنت ، پارچه ترانزیتی چادر نمایشگاهی و .. را سفارش دهید. ضمانت ما کیفیتی است که برای شما در نظر می گیریم. شرکت ما تحت برند مطرح و اصلی دنیای چادر فعالیت می کند و تمام محصولات با ضمانت کیفیت خدمت شما عرضه می شود.