مزایای سازه چادری در فضای سبز

مزایای سازه چادری در فضای سبز 

مزایای سازه چادری در فضای سبز به مردم این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی در محیط آزاد به دور از تابش آفتاب ، بارش باران و سایر موارد استراحت کرده و اوقات فراغتشان را در کنار خانواده و دوستان بگذرانند. 

از طرف دیگر سازه چادری می توانید گزینه ی مناسبی برای محافظت از محیط زیست و زمین باشد. در ادامه توضیحات بیشتری را خدمتان ارائه می دهیم تا بتوانید دلیل استفاده از سازه پارچه ای در محیط های باز را به طور کامل متوجه شوید.

مزایای استفاده از سازه چادری در فضای سبز 

با رشد جمعیت و مراجعه ی مردم به فضای سبز مثل پاک ها و شهر بازی ها میدانیم که اهمیت وجود قسمت وسیعی از فضا به دور از تابش نور خورشید و بارش باران و .. می تواند راحتی افراد را در سپری کردن اوقات فراغت در هر حالتی فراهم کند. 

برای راحتی افراد در این زمینه نصب سازه پارچه ای است با نصب این سازه شما می توانید قسمت وسیعی را به طور کامل بپوشانید و به افراد کمک بزرگی در گذراندن اوقات فراغتشان بکنید. 

سازه چادری با ساختار ساده و بسیار مناسبی که دارد می تواند هم وزن بسیار سبکی داشته باشد هم اینکه قسمت بسیار زیادی را تحت پوشش قرار دهد. 

اگر در پارک آب و آتش دیده باشید یک قسمت سازه چادری به کار رفته و مردم از آن قسمت برای استراحت استفاده می کنند در زمان هایی هم که کرونا نبود در مناسبت های مختلف از آن محل برای برگزاری جشن ها استفاده می کردند.

پارچه ای برای سازه چادری استفاده می شود در مقابل عبور نور مقاومت بالایی دارد و آنطور نیست که به طور کامل باعث تاریک شدن محیط زیرین خود شود بلکه نور طبیعی و بسیار متعادل از خودش عبور می دهد.

البته این را هم در نظر داشته باشید که بستگی به نظر و سلیقه ی خودتان دارد که محیط را به طور کامل از ورود نور منع کنید یا اینکه اجازه ی عبور نور بسیار طبیعی نه خیلی شدید را بدهید. 

پارچه کانتینری ، پارچه ترانزیتی از جمله پارچه هایی هستند که در سازه چادری استفاده می شوند. 

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را از دست ندهید :

سایبان پارچه ای مناسب فضای باز

سازه کششی استخر چیست ؟ (مزایا، معایب و ویژگی ها)

 سازه چادری در فضای سبز عایق حرارتی مناسب 

با توجه به نوع پارچه و سازه ای که استفاده می شود می تواند از ورود در صد بالایی از نور به داخل محیط زیرین سازه را بگیرد و همین امر باعث می شود که گرما و حرارت آفتاب مخصوص فصل تابستان به هیچوجه به داخل محیط وارد نشود همین امر باعث می شود هیچ حرارتی از پارچه سازه چادری وارد محیط نشود.

عایق بودن در برابر حرارت باعث می شود تا هیچ نوع گرمایی به داخل محیط وارد نشود و بتوان به راحتی از هدر رفتن سیستم سرمایشی و گرمایشی را گرفت. 

البته این نکته را هم در ذهنتان داشته باشید که بسیاری از سازه نمایشگاهی از این سازه استفاده می کنند تا از ورود گرما به داخل محیط جلوگیری نمایند و لازم هم به روشن کردن سیستم سرمایشی با درجه بالا نداشته باشد. 

در ساخت بیمارستان های صحرایی هم از سازه چادری استفاده می شود چراکه هم در برابر تابش نور خورشید به داخل محیط بسیار مقاوم هستند هم اینکه در شرایط فعلی هیچ صدمه ای در برابر مواد ضد عفونی مثل الکل ، وایتکس و سایر مواد نمی بینند. در این مورد میتوانید پروژه بیمارستان صحرایی یکصد تختخوابی را مشاهده کنید.

این ویژگی در سازه چادری باعث شده تا اکثر فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ از این سازه در محوطه ی باز خود استفاده کنند تا مشتریان جهت استراحت در حین خرید لذت ببرند نه اینکه گرمای سوزان خورشید در تابستان و بارش باران و برف در زمستان آنها را از این کار منع کند. 

 سازه چادری در فضای سبز عایق حرارتی مناسب 

خرید سازه چادری با کیفیت بالا به شما این امکان را میدهد از مزایای مهمی که در بالا ذکر کردیم بهره مند شوید اگر غیر از این باشد شما هیچ کدام از موارد بالا را متوجه نخواهید شد. 

چادر 24 به منظور ارائه بهترین محصولات به شما از پارچه هایی با کیفیت بالا و مرغوب ترین جنس استفاده می کنند تا نیاز شما را در این زمینه برطرف سازد. 

البته در زمینه های مختلفی مثل سفارش سازه نمایشگاهی ، سازه های بادی ، سازه های شهربازی و .. هم فعالیت دارد که در همه ی زمینه های بهترین کیفیت را خدمت شما عرضه می کند کافیست با ما در ارتباط بوده و هر محصولی خواستید را سفارش دهید تا کیفیت را به همراه کمیت یکجا از ما دریافت کنید. برای تماس با ما و دریافت مشاوره کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.