سایبان پارچه ای مناسب فضای باز

سایبان پارچه ای مناسب فضای باز 

سایبان پارچه ای به عنوان یک سازه ی منحصربفرد و فوق العاده کاربردی برای فضای باز بسیار مناسب بوده و می تواند سایه ای دلچسب را برای محیط مورد نظر شما ایجاد کند. در هر فضای بازی که سایبان پارچه ای را نصب کنید مطمئن باشید راحتی از تابش نور آفتاب و شرایط نامساعد دیگر آب و هوا را حس نخواهید کرد چراکه شما در سایه ی سایبان پارچه ای قرار گرفته اید. 

در این دوران بیرون رفتن از خانه برای تفریح مثل پارک برایتان مناسب نیست بنابراین با نصب سایبان پارچه ای هم می توانید هوای آزاد را داشته باشید هم اینکه هیچ نوع تابش آفتابی را حس نکنید.

 نصب سایبان پارچه ای در حیاط منزل

اگر در منزلتان حیاط یا تراس دارید بهتر است به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. نصب سایبان پارچه ای اولین کاری است که شما می توانید در جهت بهره وری از فضای تراس یا حیاط منزلتان انجام دهید. چراکه با وجود سازه ی پارچه ای می توانید به بهترین شکل ممکن سایه ای گسترده ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی بدون اینکه تابش آفتاب اذیتتان کند از فضای باز با هوای مطلوب استفاده کنید. 

مخصوصا در شرایط این کرونا این ایده می تواند بسیار مناسب باشد و شما بدون اینکه به بیرون از خانه بروید در حیاط یا تراس منزلتان هوای آزاد به علاوه ی یک استراحت کوتاهی داشته باشید. 

البته باید پارچه ای که برای سایبان هم انتخاب می کنید را در نظر داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل از فضای تراس محافظت کرده و به استراحت بپردازید. از اینکه چه پارچه ای را برای سایبان مورد نظرتان انتخاب کنید را در ادامه مطرح میکنیم همراه ما باشید. 

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

همه چیز درباره پارچه برزنت

سازه کششی استخر چیست؟

چه نوع پارچه ای برای سایبان پارچه ای مناسب است؟

پارچه های مختلفی هستند که شما می توانید برای سایبان پارچه ای مورد نظرتان استفاده کنید در ادامه به چند مورد آن به علاوه ی ویژگی های منحصربفردشان اشاره میکنیم : 

برزنت : پارچه برزنتی هم طرح های متنوعی دارد هم اینکه از نظر جنسی که دارد می تواند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و دمای هوا مقاومت بالایی داشته باشد.

برزنت نوعی پارچه بسیار سخت و محکم است که بسیار منعطف و ضد آب بوده  که برای روکش آن از پلی استر ، پلاستیک هایی مثل پلی اتلین استفاده می شود تا مقاومت بالای آن در شرایط مختلف تامین شود. 

در نظر گرفتن این نوع پارچه برای سایبان پارچه ای می تواند نیاز شما را در این زمینه برطرف سازد تا بتوانید از محیط مورد نظرتان در برابر شرایط مختلف محافظت نمایید. سایز این نوع پارچه ها در عرض 100 تا 200 متر است یعنی سایبان هایی با این عرض را هم می توانید داشته باشید تا سایه ای گسترده ایجاد کنید. 

پارچه کانتینری : با در نظر گرفتن ویژگی های پارچه کانتینری از جمله ضد اشتعال بودن، ضد آب بودن، طول عمر بالا، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر عوامل مختلف می توان گفت گزینه ی مناسبی برای سایبان پارچه ای باشد همچنین طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی دارد که هر سلیقه ای را می تواند پشتیبانی کند. 

پارچه کانتینری برای سازه نمایشگاهی به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد استفاده می شود. البته با در نظر گرفتن این پارچه برای سایبان می توانید شرایط مساعدی برای محیط برقرار کنید.

اما بازهم خودتان باید تصمیم بگیرید که چه نوع پارچه ای با چه طرحی را انتخاب کنید همچنین می توانید از مشاورین چادر 24 هم مشاوره ی تخصصی دریافت کنید تا آنها گزینه ی مناسبی را به شما پیشنهاد دهند. 

 پارچه ترانزیتی : با استفاده از پارچه ترانزیتی برای سایبان پارچه ای می توانید هم زیبایی بالکن را افزایش دهید هم اینکه محیط گسترده ای را بپوشانید تا سایه ای مناسب ایجاد شود. موادی که در ساخت پارچه ترانزیتی استفاده شده شامل پی وی سی و پلی اتلین است که میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و فرسایش را افزایش می دهد. 

پارچه ترانزیتی حالت براق دارد که مواد پلی استر استفاده شده در آن باعث می شود تا این مدلی شود و همین موضوع موجب افزایش عمر سایبان پارچه ای مورد نظرتان خواهد شد. 

کاربرد سایبان پارچه ای را میدانید؟

کاربرد سایبان پارچه ای در خانه و سایر مکان هایی مثل رستوران ها، کافه ها، استخرهای رو باز و .. می توان نام برد که اکثراً برای برقراری سایه ای گسترده به همراه ایجاد راحتی برای افراد می باشد تا در معرض تابش آفتاب قرار نگیرند. 

وجود سایبان پارچه ای اکثراً در فصل تابستان اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده و وجودش به شدت احساس می شود اگر نیاز دارید تا محیطی به دور از تابش آفتاب داشته باشید به شما پیشنهاد می کنید حتما نسبت به نصب این سایبان برای بالکن یا حیاط یا هر جای دیگری اقدام کنید. 

ویتامینه هایی که در شهربازی قرار دارند با استفاده از سایبان پارچه ای می توانند محیطی به دور از تابش آفتاب را برای مشتریان فراهم کنند. البته از سازه چادری، سازه کششی هم می توانید استفاده کنید. 

با استفاده از سازه چادری هم طرح های خلاقانه ای می توانید برای فضای باز ایجاد کنید هم اینکه سایه ای گسترده تری را ایجاد کنید. البته الان ممکن است گیج شده باشید که سایبان بهتر است یا سازه چادری؟

انتخاب این که کدام یک برای شما مناسب تر است به خودتان بستگی دارد که خودتان کدام یک را می پسندید. 

سفارش سایبان پارچه ای با بهترین کیفیت

برای خرید سایبان پارچه ای به همراه کیفیت بالا و پارچه ای مناسب می توانید با چادر 24 در ارتباط باشید. شرکت ما با در نظر گرفتن بهترین متریال سایبان فوق العاده ای خدمت شما عرضه می کند.

همچنین اگر می خواستید خرید سازه کششی ، سازه پارچه ای را انجام دهید پیشنهاد میکنیم که چادر 24 را انتخاب کنید چراکه می توانید با در نظر گرفتن بهترین سازه ها ، پارچه ها، طرح های متنوع و .. خدمت شما سازه ای با طول عمر بالا ارائه دهد. برای سفارش و استعلام قیمت سایبان پارچه ای و دیگر موارد روی لینک زیر کلیک کنید و مستقیماً با ما در ارتباط باشید.