قیمت پارچه برزنت کانتینری عمده و جزئی

قیمت پارچه برزنت کانتینری عمده و جزئی

قیمت پارچه برزنت کانتینری مانند سایر انواع پارچه ها و روکش های چادری با نوسانات زیادی مواجه بوده و تنوع در آنها زیاد می باشد. دلایل زیادی برای تفاوت در این قیمت ها وجود دارد و به دلیل عدم اطلاع از عوامل تاثیرگذار بر آنها باعث میشود تا مشتریان با ابهاماتی در این زمینه مواجه باشند. چادر24 در ادامه به مهم ترین عوامل و فاکتورهای موثر در تعیین قیمت پارچه برزنت کانتینری اشاره خواهد داشت.

قیمت پارچه کانتینری یک رو

پارچه برزنت کانتینری به نوع خاصی از پارچه های برزنتی گفته میشود که کاملا ضد آب بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و تابش نور خورشید و سرما و یخ زدگی دارند. این پارچه ها بیشتر برای روکش خودروهای سنگین مخصوص حمل بار استفاده شده و از محصولات و کالاها در برابر شریط محیطی و حتی حشرات محافظت می کنند. تنوع در این پارچه ها بسیار زیاد بوده و می تون گفت یکی از مهم ترین فاکتورها که در تعیین قیمت آنها نقش دارند، جنس و نوع پارچه می باشد.

با یک مقایسه کلی متوجه خواهید شد که قیمت پارچه برزنت کانتینری یک رو ارزان تر از سایر انواع این پارچه ها می باشند. دلیل اصلی این تفاوت قیمت در این است که در نوع یک رو تنها یک طرف پارچه از مواد ضد آب پوشانده میشود و به همین دلیل مقاومت آنها کمی کمتر از سایر انواع پارچه ها می باشد. به عبارت دیگر، در این نوع پارچه در یک طرف آن از مواد پلی استر استفاده شده و به همین دلیل مواد کمتری در تولید آنها نیاز بوده و در نهایت منجر به ارزان تر شدن آنها خواهد شد.

قیمت پارچه برزنت کانتینری دو رو

در خرید پارچه کانتینری توجه به کیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد، چون ارتباط مستقیم با طول عمر روکش و همچنین ماندگاری محصولات و کالاهای موجود در کانتینر خواهد داشت. با توجه به اینکه اغلب خودروهای حمل بار در مسیرهای طولانی جاده ای در شرایط آب و هوایی مختلف در حال تردد می باشند، به همین دلیل بهتر است پارچه های برزنتی برای آنها انتخاب شود که در بالاترین سطح کیفیت و مقاومت قرار گرفته باشند. اگر قیمت پارچه برزنت کانتینری در برابر کیفیت آنها برایتان اهمیت بیشتری دارد، بدون شک پارچه های دو رو بهترین انتخاب خواهند بود.

قیمت پارچه های برزنتی دو رو کانتینری که در هر دو سمت دارای لایه ضد آب می باشند بیشتر از نوع یک رو بوده و این کاملا طبیعی است. لذا می توان با پرداخت هزینه بیشتر به راحتی دوام و ماندگاری پارچه را تا حد زیادی تضمین کرد.

برند تولید کننده پارچه کانتینری

به دلیل کاربرد و تقاضای بسیار زیاد این پارچه ها برندهای مختلف داخلی و خارجی در تولید آنها فعالیت داشته و برای محصولات خود ویژگی های متعددی را در نظر میگیرند. به عنوان مثال، کیفیت محصولات تولید شده توسط هر برند متفاوت بوده و برخی دارای گرماژ 220 گرم تا 740 بوده و بر همین اساس نیز نرخ های متفاوتی دارند. کیفیت مواد روکش و روند تولید و دو رو یا یک رو بودن آنها و همچنین میزان ضخامت پارچه کانتینری در برندهای مختلف با هم تفاوت چشم گیری داشته و به همین دلیل قیمت ها با هم فرق دارند.

قیمت پارچه برزنت کانتینری کلی و عمده

حجم سفارش هر نوع کالا همیشه ارتباط مستقیم با قیمت آن دارد و به همین دلیل است که خریدهای عمده ارزان تر از جزئی هستند. علاوه بر حجم سفارش، نوع پارچه هایی که انتخاب میشود نیز می تواند بر قیمت اثرگذار باشد. لازم به ذکر است که نوع پارچه های برزنت از نظر کیفیت و ضخامت با هم تفاوت زیادی دارند و به همین دلیل در گرماژهای مختلفی عرضه میشوند. سفارش تمام انواع این پارچه ها در شرایطی که عمده و کلی باشند در نهایت قیمت ارزان تری دارند و شامل تخفیف میشوند.

قیمت پارچه برزنت کانتینری از نمایندگی

مساله بسیار مهمی که در خرید انواع پارچه کانتینری نباید از آن چشم پوشی کرد، مراکزی می باشند که برای خرید آنها را انتخاب کرده اید. به عنون یک اصل در خرید هر نوع کالا و محصول، برای دست یافتن به ارزان ترین قیمت ها باید بتوانید تا حد امکان واسطه ها را حذف کنید. هر چه تعداد واسطه ها از تولیدکننده پارچه کانتینری تا خریدار بیشتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت نهایی محصول گران تر خواهد شد.

خرید از نمایندگی های معتبر بهترین انتخاب در این شرایط خواهد بود که اغلب آنها نه تنها امکان ارائه محصولات به صورت جزئی را فراهم می کنند، بلکه عمده و کلی می توانید خرید را ثبت کنید.

تاثیر نوسانات بازار بر قیمت پارچه کانتینری

با توجه به اینکه اغلب متریال مورد نیاز برای تولید پارچه های برزنتی کانتینری وارداتی می باشند، به همین دلیل به شدت تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار میگیرند. علاوه براین، قوانین و محدودیت های گمرکی نیز در طول سال ممکن است بر قیمت ها تاثیرگذار باشند. به همین دلیل نرخ ثابت و مشخصی برای این محصولات نمی توان ارائه داد و بهترین راهکار استعلام قیمت روز مراکز معتبر خواهد بود.

فروش پارچه برزنت کانتینری ارزان قیمت

علاوه بر مواردی که به آنها اشاره شد، فاکتورهای دیگری نیز در قیمت گذاری این پارچه ترانزیتی نقش دارند و دلیل اصلی آن تنوع بالا در نوع پارچه و گرماژ و کیفیت آنها می باشد. به همین دلیل کارشناسان فروش چادر24 آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید بوده و قیمت روز را ارائه می دهند. 

لازم به ذکر است که سفارش خود را از این مجموعه می توانید به صورت کلی و جزئی ثبت نمایید و در نهایت از تخفیف های ویژه به دلیل حذف واسطه ها در خرید بهره مند خواهید شد. پارچه کانتینری و سایر محصولات ارائه شده در این مجموعه دارای تنوع رنگ بسیار بالایی بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را در دسترس خریداران در هر نقطه از ایران قرار خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه با مجموعه چادر24 در ارتباط باشید.