The-price-of-a-garden-sunshade قیمت چتر آفتابگیر باغی

 قیمت چتر آفتابگیر باغی و ویلایی در مرکز عرضه مستقیم انواع بهترین چتر سایبان، قیمت ارزان و مناسب تمامی خریدارانی است که دغدغه ی خرید یک سایبان با قیمت متناسب با کیفیت را داشته اند.

اگر شما هم در روزهای گرم سال خود را از لذت بردن از محوطه و فضای باز باغ و ویلای خود محروم کرده اید، برایتان پیشنهاد ویژه ای داریم.
چتر آفتابگیر یا همان چتر سایبان باغی، محصولی ویژه و جذاب برای شماست که می تواند علاوه بر ایجاد سایبان، فضای امن و دلنشینی را برایتان فراهم نموده باشد.
اگر نگران قیمت چتر آفتابگیر باغی هستید، کافیست همین حالا خرید خود را از طریق مجموعه دنیای چادر انجام دهید. در ادامه کمی بیشتر با این مصحول و نحوه سفارش آن از طریق این نمایندگی فروش، آشنا خواهید شد.

آشنایی با مدل های چتر آفتابگیر باغی

یکی از محصولات متنوع و فوق العاده پرطرفدار که نه تنها در روزهای گرم و آفتابی سال بلکه در مابقی روزهای سال با شرایط جوی گوناگون از قبیل وزش باد و بارش باران و برف، از قابلیت خوب استفاده برخوردار بوده، انواع چتر سایبان می باشد.

چتر سایبان که عمدتا با نام چتر آفتابگیر نیز معرف حضور مشتریان و خریداران بوده، می تواند خصوصا در روزهای آفتابی سال، امکان استفاده از فضای بیرونی باغ و ویلا و حتی حیاط منازل را به شما عزیزان، داده باشد.
امروزه که ویروس منحوس کرونا، جمع های خانوادگی را از ما گرفته و ما مجبوریم ساعت ها در طول روز در چهار دیواری خانه بمانیم، بنظر می رسد که محصولی جذاب چون چتر سایبان بتواند خیلی زیاد بکار بیاید.
شما می توانید با استفاده از مدل های متنوع چتر آفتابگیر، فضای بیرونی حیاط باغ یا ویلا و حیاط منزل خود و حتی فضای بالکن و تراس خود را تبدیل به فضای امن و به دور از نور مضر و آزار دهنده خورشید کرده و چند دقیقه ای را با لذت به استراحت و یا حتی صرف وعده های غذایی خود نمایید.
در حال حاضر با توجه به استقبال خوب مشتریان از چتر سایبان، شاهد تولید مدل های زیر از این محصول هستیم:
  1. چتر سایبان پایه کنار
  2. چتر سایبان پایه وسط
  3. چتر سایبان زاویه خور

شما می توانید با توجه به نوع سلیقه، فضایی که قرار است از این چترها استفاده کنید و البته میزان بودجه خود، اقدام به انتخاب و خرید چتر آفتابگیر باغی نمایید.

بهترین قیمت چتر آفتابگیر باغی در نمایندگی آنلاین

قیمت چتر آفتابگیر باغی می تواند به فاکتورهای گوناگونی وابسته باشد که از همه مهم تر می توان به تغییرات قیمت متریال و مواد بکار رفته در تولید سازه این چترها اشاره کرد.

شایان ذکر است که پارچه سایبان مصرفی در این چترها، عمدتا از جنس پارچه برزنتی نخی یا پارچه برزنتی با روکش پی وی سی بوده که محصولی ضد آب و ضد اشعه نور خورشید است و می تواند تضمین دهنده عمر طولانی و مقاومت سایبان در برابر شرایط جوی گوناگون باشد.
بهترین قیمت چتر آفتابگیر یعنی همان قیمت فروش مستقیم و بدون واسطه که به خودی خود، قیمتی کاملا رقابتی و اقتصادی برای خریداران به شمار می آید.

سفارش آسان سایبان ویلایی به قیمت روز

نحوه سفارش سایبان ویلایی را هم می توان یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت سایبان باغی و ویلایی علاوه بر موارد فوق، اضافه کرد.

این روزها اغلب فروشگاه های عرضه و فروش چتر سایبان در بازار، خودشان واسطه هستند و ممکن است درصدی قیمت بر روی این محصول کشیده باشند.
اما اگر بخواهید خریدی آسان و با قیمت واقعی از انواع سایبان ویلایی را تجربه کنید، دنیای چادر آخرین جایی است که انتخاب می نمایید.
پس کافیست همین حالا پس از دریافت مشاوره رایگان و لازم قبل از خرید چتر سایبان، سفارش خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن ثبت نمایید.