Sliding-fabric-roof-of-the-yard سقف متحرک پارچه ای حیاط

 سقف متحرک پارچه ای حیاط مناسب سایبان و سقف پارکینگ خودرو و یا مناسب سایبان بالکن و تراس، هم اکنون با قیمتی رقابتی و بدون واسطه، امکان خرید مستقیم از سایت مجموعه دنیای چادر را دارد.

هنگامی که صحبت از سقف متحرک پارچه ای حیاط و یا انواع سایبان برای پارکینگ خودرو و یا سایبان بالکن و تراس می شود، شاید شما هم تصور می کنید که این محصولات تنها قابلیت استفاده در روزهای گرم و آفتابی سال را دارند!
اما آیا می دانید که استفاده از سقف متحرک پارچه ای و انواع سایبان متحرک ریموت دار، می تواند در روزهای بارانی و برفی سال نیز مورد استفاده قرار گرفته، بدون آنکه خودروی شما زیر باران خیس و کثیف گردد و یا اینکه شما به راحتی بنوانید زیر سایبان، به صرف یک عصرانه دل انگیز بپردازید؟
اگر شما هم می خواهید بهترین قیمت و کیقیت سقف متحرک پارچه ای را بدون هیچ گونه نگرانی سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم مجموعه ی دنیای چادر را دنبال کنید.

 دلایل استفاده از سقف متحرک پارچه ای حیاط

در ابتدا باید بگوییم که یکی از پرفروش ترین مدل های سایبان چه برای حیاط و چه برای بالکن، تراس و حتی پارکینگ خودروها، مدل سقف متحرک پارچه ای می باشد.

در واقع می توان گفت که سقف متحرک پارچه ای حیاط نوعی محصول جذاب و فوق العاده بادوام جهت جلوگیری نفوذ عوامل محیطی مانند نور خورشید و یا باران و برف به داخل حیاط، بالکن و تراس می باشد.
سازه به کار رفته در تولید این نوع سایبان، از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی گوناگون مانند وزش باد برخوردار بوده که البته جهت دریافت بالاترین کارایی از این محصول، نصب و اجرای دقیق و صحیح آن نیز حائز اهمیت بوده است.
اگر هنوز هم قانع نشدید که دلایل استفاده از سقف متحرک پارچه ای چیست، به طور خلاصه وار شما را با خصوصیات این محصول آشنا خواهیم نمود:
  1. جلوگیری از تشعشعات مضر نور خورشید
  2. ایجاد فضایی امن در برابر وزش باد و بارش باران و برف
  3. به وجود آورنده فضایی امن و دل انگیز برای افراد
  4. کاهش مصرف انرژی

نکته مهم در بالاترین بردن طول عمر استفاده از سقف های متحرک پارچه ای به عنوان سایبان، نگهداری و تعمیر به موقع این محصول می باشد.

 قیمت سقف متحرک پارچه ای به چه عواملی وابسته است؟

شاید به جرئت بتوان گفت که برای نزدیک به 70 الی 80 درصد متقاضیان خرید یک سایبان یا سقف متحرک یا جمع شونده، به دنبال دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از این محصول هستند.

اگر چه عده ای از مشتریان هم وجود داشته که کیفیت را فدای قیمت ارزان کرده و محصولی بی کیفیت را با کمترین قیمت خریداری می کنند.
قیمت سقف متحرک پارچه ای می تواند به عوامل گوناگونی وابسته باشد، که از مهم ترین آنها می تواند به قیمت متریال و مواد اولیه در تولید این نوع سایبان ها، قیمت پارچه ی سایبان و ... اشاره کرد. اما به طور کلی سازه های بزرگ و ساده، هزینه ی خیلی کمتری را نسبت به سازه های کوچک و پیچیده داشته اند.
در حال حاضر یکی از اقتصادی ترین راهکارهایی که هر خریدار سقف متحرک و سایبان می تواند انتخاب کند، خرید اینترنتی و آنلاین می باشد.

فروش ویژه سایبان بالکن و خودرو مناسب حیاط منازل

دنیای چادر با نزدیک به 20 سال تجربه درخشان در زمینه تولید انواع سایبان و خصوصا سازه ها و چادرهای برزنتی مقاوم، فروش ویژه سایبان بالکن، تراس و پارکینگ خودرو در حیاط منزل و یا باغ و ویلا را آغاز کرده است.

اگر می خواهید شما هم جزو خریدارانی باشید که خرید سقف متحرک پارچه ای را با قیمت و کیفیت متناسب با هم انجام دهید، همین حالا از دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فروش ما غافل نشوید.
بی شک با انتخاب این مجموعه، مشتری دائم و ثابت آن شده و در طول زمان تبدیل به مشتری با ایمان می گردید، یعنی علاوه بر آنکه خودتان خرید می کنید، با خود مشتری هم می آورید.