Price-of-carriage-shop-canopies قیمت سایبان مغازه کالسکه ای

 قیمت سایبان مغازه کالسکه ای با توجه به ابعاد و نوع متریال تغییر پیدا می کند، فروش مستقیم سایبان مغازه با استفاده از بهترین مواد اولیه توسط این شرکت با قیمت های کاملا اقتصادی انجام می پذیرد.

انواع سایبان مغازه

در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی و ورود انواع مختلف سایبان ها به زندگی شهری سبب شده تا بسیاری از مشاغل برای جلوگیری از نفوذ آفتاب به داخل مغازه از سایبان استفاده کنند.

انتخاب سایبان از لحاظ شکل ظاهری نقش تأثیرگذار در زیبا سازی فضا ایفا می کند به همین جهت اغلب افراد به دنبال تهیه طرح های جدید و به روز می باشند.
انواع مختلف آن لحاظ نحوه نصب و جمع آوری و همچنین از حاضر طراحی و شکل ظاهری وجود دارد که هر فرد با توجه به نیاز و هزینه‌ های خود از این تنوع بالا استفاده می کند.
از لحاظ نوع جمع شدن سایبان ها به دو گروه برقی و دستی تقسیم بندی شده، که سایبان های برقی تنها با فشردن یک دکمه باز و بسته می گردند، اما سایبان های دستی با کمک یک اهرم در مواقع نیاز باز و بسته می شوند.
اما انواع سایبان مغازه از لحاظ شکل ظاهری در چندین دسته و گروه قرار دارند که در اینجا چند مورد آن را بررسی می کنیم:
سایبان مغازه کالسکه ای: این سایبان جزء قدیمی ترین های مورد استفاده است که از آن به عنوان یک سایبان تبلیغاتی پرکاربرد نیز استفاده می شود.
سایبان بازویی: که در گروه سایبان های متحرک قرار می گیرد و با کمک یک بازو در هنگام نیاز به استفاده از نور طبیعی آن را جمع می کنند.
سایبان چتری: این مدل سایبان باید توجه به میزان وزش باد و محل مورد استفاده انتخاب شود.
سایبان ثابت: برای برپایی این نوع سایبان ها از پروفیل های مقاوم استفاده می کنند و با یکبار اجرا، این سایبان برای همیشه به شکل و فرم اولیه خود باقی می ماند.

 سایبان کالسکه ای چه مشخصاتی دارد؟

سایبان کالسکه ای یکی از انواع سایبان های مختلف است که این نوع از فروش بالاتری برخوردار می باشند.

زیرا از لحاظ شکل ظاهری کاملاً زیبا و متفاوت است، اغلب افراد به دلیل شکل ظاهری زیبا و شباهت آن به محصولات اروپایی از این طرح استقبال بیشتری می کنند.
سایبان کالسکه ای از لحاظ ظاهر به صورت یک ربع دایره است که در ایجاد خنک سازی مغازه ها نقش تاثیرگذاری دارد زیرا به نسبت ظاهر زیبا کاربرد آن نیز در جلوگیری از نفوذ اشعه های خورشید بسیار زیاد است.
برای کارکرد بهتر سایبان کالسکه ای از بازوهای فنری به همراه گیربکس استفاده می‌ شود که با کمک قسمت گردان به راحتی می توان آن را جمع و یا باز کرد.
روکش به کار برده شده در سایبان کالسکه ای از پارچه های با کیفیت بالای برزنت و یا پلی استر بنابر شرایط آب و هوایی انتخاب می گردد.
سازه آهنی که برای برپایی این سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرد به صورت مقاطع دایره یا مربع شکل نورد شده می باشد.
در حالت استاندارد سایبان کالسکه ای امکان پوشش دهی تا دهانه ۶ متر و عرض یک متر و بیست را دارد به همین جهت در انواع مختلف فروشگاه ها و مغازه ها به راحتی از این طرح استفاده می کنند.
قیمت انواع سایبان مغازه با توجه به متریال های به کار برده شده در روند تولید آن از انواع مختلف پروفیل ها و یا پارچه های مورد استفاده و همچنین سیستم برقی و یا دستی بودن این محصول مشخص می شود.
به همین جهت قیمت سایبان مغازه کالسکه ای نیز با توجه به فریم به کار برده شده و همچنین پارچه برزنت مقاوم در برابر شرایط جوی و نحوه باز و بسته شدن آن مشخص می گردد.

بهترین قیمت سایبان مغازه کالسکه ای

در صورتی که به دنبال به دست آوردن بهترین قیمت سایبان مغازه کالسکه ای هستید باید در هنگام انتخاب به مراکز عرضه توجه بیشتر داشته باشید.

در این مرکز انواع مختلف سایبان مغازه کالسکه ای با امکان انجام تبلیغات و یا بدون تبلیغ و در ابعاد متنوع وجود دارد، که مشتری می تواند مطابق نیاز خود این محصول را در ابعاد سفارشی تهیه کند.
قیمت سایبان مغازه کالسکه ای در این مرکز فروش به دلیل تهیه تمامی مواد اولیه به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.
جهت ثبت سفارشات خود و دریافت اطلاعات و راهنمایی های لازم از طریق شماره های درج شده در روی این آگهی ها با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید.