forosh-zirandaz-mosaferati زیرانداز مسافرتی
امروزه لوازم کمپینگ و یا لوازم مسافرتی بسیار زیادی در بازار وجود دارد مانند زیرانداز مسافرتی که رمزگشایی از آنچه واقعاً نیاز دارید و فقط چیزهای اضافی ممکن است دشوار باشد.
شخصاً، به نظر من همراه داشتن یک زیرانداز مسافرتی در جاده، در مسافرت در اردو زدن یا تعطیلات کار بسیار عاقلانه ای است. قبل از انتخاب زیرانداز مناسب در سفر، مهم است که بدانید به دنبال چه چیزی بگردید.

در این مطلب به چند ویژگی که باید هنگام خرید زیرانداز مسافرتی خود به خاطر داشته باشید آورده شده توصیه می کنم آنها را مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. 

نکات مهم در انتخاب زیرانداز مسافرتی 

۱. وزن:
اول از همه و مهمترین، وزن زیرانداز مسافرتی است. شما باید بتوانید محصولی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید آن را با خود جابجا کنید و خسته نشوید. وزن آن تاثیر زیادی دربسته بندی چمدان شما خواهد داشت، ابتدا باید وزن هر زیراندازی که قرار است خریداری کنید را بررسی کنید، هرچه سبک تر ، بهتر است.
۲. بسته بندی:
من مطمئن نیستم که بسته بندی یک کلمه است، اما منظور من از این امر این است که چگونه این زیرانداز مسافرتی بسته بندی می شود که خراب نشود؟
زیراندازهای مسافرتی به طور متوسط جمع می شوند و این می تواند قسمت زیادی از محفظه بار شما را اشغال کند. در حالت ایده آل، شما یک زیر انداز می خواهید که بتواند در اندازه کوچکی جمع و جور و تا شود.
۳. بافت زیر انداز:
آیا این زیرانداز مسافرتی چسبناک است؟ آیا چسبندگی خوبی دارد بنابراین شما در موقعیت های مختلف و در محیط های مختلف نمی لغزید و در جای خود ثابت می مانید؟ یا آیا بافت غیر چسبناک آنقدر ناهموار است که هنگام آرامش در حالت خوابیده باعث آزار شما شود؟ اگر به بافت حساس هستید، ممکن است یک زیرانداز نرم و صاف ترجیح دهید.
۴. پایداری:
مسافرت چیزی فراتر از یک گردش ساده است، بلکه روشی برای زندگی است. هنگام خرید زیرانداز خود مراقب باشید و پایداری را در نظر بگیرید. آیا از ماده ای سازگار با محیط زیست ساخته شده است؟ آیا این شرکت در اهداف سبز سهیم است؟آیا زیر انداز در برابر شرایط محیطی می تواند مقاومت کند.

۵. سبک:

جهت سهولت جا به جایی و حمل، سبک بودن زیرانداز بسیار مهم است، مخصوصا" در کوه پیمایی و طبیعت گردی که نیاز به راهپیمایی و عبور از مسافت های زیاد و سنگلاخ و جنگل و ... دارد 

مهمترین مزایای زیرانداز مسافرتی عبارت است از: 

 شستشوی چنین زیرانداز مسافرتی آسان است (فقط آن را با بند داخلی آن آویزان کنید تا سریع خشک شود)
 برای کارهای مختلف مناسب است، از کمپینگ، اردو، پیکنیک، مسافرت آخر هفته تا استفاده در حیاط منزل
 با کیفیت بالا و کاملا ضد آب ساخته شده اند و وزن بسیار سبکی دارند تا کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند
 تنوع زیادی در رنگ، طرح و شکل دارد و شما با آزادی کامل و متناسب با سلیقه خود می توانید آنها را انتخاب کنید.
 آنها طول عمر بالایی دارند و از مواد مقاوم طراحی و تولید می شوند تا در برابر عناصر محیطی مقاوم باشند
 جمع و جور است، به اندازه یک روزنامه تا به راحتی بتوان آن را در هر مکانی حمل و از آن استفاده کرد

 کاملا ارزان و مقرون به صرفه هستند تا کاربر با کمترین مقدار بودجه بتواند آن را خریداری کند