behtarin-noe-sayeban-kodam-ast سایبان فروشگاهی
سایبان فروشگاهی برای جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل مغازه و فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. چنین سایبان هایی از فاسد شدن مواد غذایی در فروشگاه جلوگیری می کنند و بهترین گزینه برای جلوگیری از ورود باران و برف به داخل فروشگاه در فصول سرد سال هستند.

سایبان فروشگاهی تاثیر بسیار زیادی در نمای خارجی مغازه و فروشگاه نیز می گذارند، آنها با رنگ های شاد و نیز تبلیغات چاپ شده برای جلب مشتری ایده آل ترین گزینه هستند. در حال حاضر تنوع زیادی از سایبان های فروشگاهی را در دنیای شاهد هستیم به عنوان مثال:
 سایبان کالسکه ای
 سایبان بازویی
 سایبان اتوماتیک
 سایبان دستی

 و ... . 

کدام نوع سایبان فروشگاه عملکرد بهتری دارد؟ 

 سایبان فروشگاهی سبب ایجاد محیطی دنج و آرام برای مشتریان و همچنین صاحب مغازه شده و از اتلاف انرژی داخل مغازه نیز به بهترین شکل ممکن جلوگیری می کند. همانطوری که گفته شد سایبان ها برای فروشگاه حکم تبلیغات را نیز بازی می کنند، در این صورت شما علاوه بر سایبان مناسب یک بیلبورد تبلیغاتی برای فروشگاه خودتان دارید بدون این که نیازی به پرداخت عوارض به شهرداری باشید.

سایبان فروشگاهی بازویی اتوماتیک به نسبت کاربرد بیشتر و مزیت های بیشتری دارد و طوری طراحی شده که کاربر بتواند به آسانی آن را کنترل کند. این نوع سایبان به نسبت گرانتر از سایر سایبان ها است اما بهتر است سایبان های سنتی است. آنها به صورت اتومات و به واسطه یک موتور مکانیکی و یک ریموت کنترل از راه دور و نیز سنسورهای مخصوص به صورت هوشمند و یا دستی باز و بسته می شود.
شرکت های زیادی در ایران هستند که در زمینه طراحی سایبان فروشگاهی فعالیت می کنند. این شرکت ها سایبان ها را در انواع متنوع و رنگ بندی های گوناگون تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند که شما می توانید آن را با محیط اطراف ست کرده و و نیز رنگ چشمگیری برای آن انتخاب نمایید.

مراکز فروش سایبان فروشگاه 

در حال حاضر مراکز متعددی در تهران و کرج در زمینه تولید انواع سایبان های فروشگاهی فعالیت می‌کنند، اما مهمترین و معتبرترین تولید کننده در این زمینه دنیای چادر است که با بیش از یک دهه تلاش توانسته محصولاتی بسیار کاربردی با کیفیت و ارزان قیمت تولید و برای تامین نیاز بازار داخلی و همچنین خارجی صادر کند. 

خرید سایبان فروشگاهی 

 جهت خرید سایبان فروشگاهی با تنوع بالای رنگ، طرح و شکل می توانید به وب سایت اینترنتی دنیای چادر مراجعه کنید تا به صورت آنلاین محصول مورد نظر را سفارش داده تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود. با خرید اینترنتی می توانید از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

سایبان های تولید شده در دنیای چادر از مواد برزنتی ضد آّب، نسوز، ضد نور تولید شده اند، بنابراین ماندگاری بالایی دارند و شما می توانید در هر منطقه ای از آنها استفاده کنید تا از ورود نور و باران به داخل فروشگاه خود جلوگیری کنید. جهت خرید می توانید با ما تماس بگیرید.