forosh-interneti-parche-pvc پارچه پی وی سی
پارچه پی وی سی در بسیاری از کاربردها جایگزین مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن و خاک رس شده است.
تطبیق پذیری، مقرون به صرفه بودن و ثبت عالی استفاده به این معنی است که مهمترین پلیمر برای بخش ساخت و ساز است که ۶۰ درصد تولید را در سال های اخیر به خود اختصاص داده است.
جهت خرید اینترنتی پارچه پی وی سی با کیفیت و ارزان قیمت بهتر است به وب سایت دنیای چادر مراجعه کنید. دنیای چادر شرایطی را برای تمامی مشتریان خود در سراسر کشور به وجود آورده تا بتوانند به صورت آنلاین این محصول را در ضخامت های مختلف خریداری کنید.

با خرید اینترنتی پارچه پی وی سی از وب سایت اینترنتی دنیای چادر می توانید تخفیفات ویژه ای از ما دریافت کنید. 

 مزایای مهم پارچه پی وی سی

پلی وینیل کلراید، پی وی سی، یکی از محبوب ترین پلاستیک های مورد استفاده در ساختمان و ساخت و ساز، حمل و نقل و کشاورزی و به طور کلید در صنعت منسوجات است. است. از این محصول برای ساخت، انواع روکش ترانزیتی، کانتینری، چادرهای مسافرتی، روکش خودرو، روکش کولر آبی، روکش و سایبان استخر آب، ورق های کف و سقف، دیوار پوش ها ، کابل ها و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود زیرا جایگزینی مدرن برای مواد سنتی فراهم می کند. این محصولات اغلب سبک تر، ارزان تر و دارای مزایای عملکرد بسیاری هستند.
پارچه پی وی سی مقاومت در برابر سایش، وزن سبک، مقاومت مکانیکی خوب و مقاومت در برابر PVC از مزایای اصلی این محصول است.
۱. نصب آسان
پارچه پی وی سی را می توان در سبک های مختلف به راحتی برش، شکل داد. وزن کم آن مشکلات دستکاری دستی را کاهش می دهد.
۲. با دوام

پارچه پی وی سی در برابر شرایط جوی، پوسیدگی مواد شیمیایی، خوردگی، شوک و سایش مقاوم است. بنابراین برای بسیاری از محصولات مختلف با عمر طولانی و فضای باز انتخاب ترجیحی است. در حقیقت، برنامه های کاربردی میان مدت و بلند مدت حدود ۸۵ درصد از تولید PVC را در بخش ساختمان و ساخت و ساز و حمل و نقل، تشکیل می دهند. 

مهمترین دلیل استفاده از پارچه پی وی سی 

پارچه پی وی سی به دلیل ویژگی های فیزیکی و فنی خود که مزایای بسیار خوبی در عملکرد دارد، برای دهه ها ماده محبوب برای کاربردهای مختلف بوده است. این ماده به عنوان ماده ای از نظر قیمت بسیار رقابتی است، همچنین با خواصی مانند دوام، طول عمر و نگهداری کم نیز افزایش می یابد.
پی وی سی غیر سمی است. این یک ماده ایمن و یک منبع با ارزش اجتماعی است که بیش از نیم قرن استفاده شده است. این ماده از نظر استانداردهای بین المللی ایمنی و بهداشتی برای محصولات و برنامه هایی که برای آنها استفاده شده مطابقت دارد. شما می توانید انواع روکش های ضد آب مقاوم با آن بسازید.

جهت خرید اینترنتی پارچه پی وی سی با کیفیت با دنیای چادر تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند، بهترین نوع پی وی سی را برای فعالیت خود خریداری کنید.