forosh-inteneti-chatr-baghi چتر باغی
اگر به دنبال چتر باغی در فضای باز هستید، احتمالاً متوجه شده اید که تعداد زیادی از این محصول در بازار وجود دارند که بسیار زیبا به نظر می رسند، دارای طیف وسیعی از رنگ ها، طرح ها، ویژگی ها، لوازم جانبی و البته سایه انداز هستند. همچنین ممکن است بدانید که قیمت، کیفیت و طول عمر چترهای فضای باز بسته به مکانی که خریداری می کنید بسیار متفاوت است.
در حال حاضر شما می توانید چتر باغی را در سه نوع به صورت اینترنتی از مراکز فروش خریداری کنید، به عنوان مثال چترهای کنسول، چترهای دیواری و چتر های پایه وسط و یا پایه کناری یا چیز دیگری.

شما می توانید بهترین و ارزان ترین نوع چتر باغی را از وب سایت اینترنتی دنیای چادر خریداری کنید. این وب سایت تنوع زیادی از چترهای باغی را در اختیار دارد که از کیفیت فوق العاده خوبی بهره می برند. شما در هر شرایطی می توانید از این چترها استفاده کنید. 

عوامل مهم و تاثیر گذار بر خرید چتر باغی 

 تعدادی از فاکتورها از جمله مواد، طراحی، دوام، حفاظت بیشترین تاثیر را بر خرید چتر باغی دارند. هر اندازه کیفیت چتر باغی بهتر و مناسب تر باشد قطعا قیمت آن در مقایسه با چترهای معمولی بیشتر خواهد بود.

همانطوری که گفته شد چتر باغی بخشی حیاتی از دکوراسیون فضای باز شما هستند و از جمله لوازم مورد نیاز مبلمان فضای باز در باغ برای تکمیل نمای کلی آن به شمار می روند. آنها در اندازه ها، سبک ها، وزن ها، اشکال مختلف وجود دارند.
شما می توانید با مراجعه به وب سایت اینترنتی دنیای چادر مناسب ترین چتر باغی را برای خود تهیه کنید، قیمت ها در این مرکز بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است، زیرا شما به صورت مستقیم از تولید کننده خرید خود را انجام می دهید و هیچ واسطه ای در میان نخواهد بود تا قیمت ها افزایش یابد.
بهتر است هنگام انتخاب و خرید چتر باغی به موارد زیر توجه کنید:

1. کدام سایز چتر باغی را بخرم؟ 

اندازه چتر شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. چقدر فضا نیاز دارید؟ بودجه شما چقدر است؟ چقدر فضای در دسترس دارید؟ اینها همه مواردی است که باید قبل از خرید چتر در فضای باز مورد توجه قرار گیرد. انتخاب یک چتر بزرگ بسیار طاقت فرسا است و تعادل چیدمان فضای باز شما را از بین می برد.

چتر شما معمولاً باید روی میز ناهارخوری شما در هر طرف ۲ فوت قرار بگیرد. اگر یک میز گرد ۴ فوت دارید، این بدان معنی است که شما به یک چتر نیاز دارید که قطر آن ۸ فوت باشد. 

2. ارتفاع قطر و قطب چتر باغی

قطر چتر باغی شما اندازه گیری مهمی برای بررسی است زیرا برای ثبات چتر بسیار مهم است. برای داشتن حداکثر ثبات چتر، می خواهید قطر قطب چتر و قطر پایه در حالی که هنوز مناسب است، تا حد ممکن نزدیک باشند. ما مجموعه چترهای باغی خود را بررسی کردیم و متوجه شدیم که قطر قطب اکثر آنها حداقل ۱.۵ ″ است و بعضی از آنها تا ۲.۵ ارتفاع دارند.