Umbrella-model-beach-canopy سایبان ساحلی مدل چتری

 سایبان ساحلی مدل چتری در بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب توسط این مجموعه ارائه می گردد. برای خرید سایبان چتری در رنگ مختلف همین حالا با بخش فروش ما تماس بگیرید.

انواع مختلف سایبان چتری چه کاربردهایی دارد؟ آیا با مزایای استفاده از سایبان چتری آشنا هستید؟ عوامل موثر بر قیمت این سایبان ها را می دانید؟
در ادامه این مطلب قصد داریم تا به سوالات بالا و برخی دیگر از جزئیات مهم در این مورد بپردازیم، همچنین با نحوه سفارش آسان این محصول کاربردی شما را آشنا کنیم.

آشنایی کامل با انواع سایبان چتری

انواع مختلف سایبان چتری وجود دارند که برخی از آنها قابلیت حمل دارند و از آنها در مکان های مختلف استفاده می کنند.

بیشترین مورد استفاده از سایبان چتری در ساحل های خصوصی، استخرهای شخصی، روف گاردن، حیاط و ویلاها می باشد که لذت یک دورهمی در روزهای آفتابی و بارانی بیشتر احساس می گردد.
مناسب ترین پارچه هایی که برای تولید سایبان چتری مورد استفاده قرار می گیرد پارچه های برزنتی نخی و همچنین پارچه های برزنتی پی وی سی و پارچه ‌های نانو می باشند، که هر کدام از این پارچه ها با توجه به شرایط آب و هوایی و هزینه‌ ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
انواع مختلف سایبان چتری بر اساس طراحی و شکل ظاهری و همچنین مکانیسم باز و بسته شدن وجود دارد که در اینجا با چند نوع آن به طور کامل آشنا می شویم:
سایبان چتری پایه کنار که این سایبان ها از لحاظ باز و بسته شدن به دو صورت ثابت و متحرک تولید می‌ گردد که نوع متحرک آن هماهنگ با زاویه خورشید تغییر جهت می دهد.
سایبان چتری پایه وسط، این مدل معمولاً بر روی یک میز نصب می‌ شود و به راحتی می‌ توان از اطراف آن استفاده کرد.
سایبان چتری آلاچیقی که ابعاد بسیار بزرگی دارد و به راحتی چندین نفر می‌ توانند از آن استفاده کنند.
سایبان چتری لامپ دار که مناسب برای استفاده در فضاهای تاریک و شب می باشد.

سایبان ساحلی مدل چتری جزء نمونه ‌های پر استفاده است که افراد زیادی ترجیح می دهند تا از این سایبان ها استفاده کنند، زیرا حمل و نقل و جابجایی آن بسیار آسان است.

عوامل موثر بر قیمت سایبان ساحلی

سایبان ساحلی قیمت مختلفی دارد و عوامل بسیار زیادی وجود دارد که برای قیمت‌ گذاری این محصولات تاثیر داشته باشد.

قیمت پس از کیفیت و انتخاب نوع مدل سایبان ساحلی جزء مواردی است که برای خریداران اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.
در اینجا به طور کامل عوامل مهم و موثر بر قیمت سایبان ساحلی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:
انتخاب آلیاژ های مختلف مانند فولاد، استیل و آهن برای پایه و بدنه
استفاده از پارچه های مختلف برزنت، نانو برای ساخت چتر سایبان
کیفیت و طراحی کلی سایبان
اندازه و ابعاد آنها
تنوع در رنگ بندی پارچه چتر

سفارش آسان سایبان ساحلی مدل چتری

فروش سایبان چتری توسط این مجموعه در تنوع بسیار بالا از لحاظ متریال های به کار برده شده و همچنین سایز و ابعاد و رنگ بندی وجود دارد.

سایبان ساحلی مدل چتری را می توانید به آسان ترین شکل ممکن در دنیای چادر ثبت سفارش کنید.
زیرا با راه اندازی سایت آنلاین برای عرضه و فروش محصولات امکان دسترسی همه افراد و خدمات رسانی به اقصی نقاط کشور را فراهم آورده است.
جهت سفارش آسان سایبان ساحلی مدل چتری و اطمینان از کیفیت و قیمت ارائه شده با بخش فروش ما تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره های لازم به شکل کاملاً رایگان سفارشات خود را ثبت کنید.
با انتخاب ما اصلاً نگران رنگبندی های مختلف نباشید، زیرا مطابق با هر سلیقه پارچه هایی با رنگ های بسیار زیبا فراهم آورده ایم.