tarhaye-mokhtalef-sayeban-hayat-manzel سایبان حیاط

 سایبان حیاط ویژگی های زیادی به خانه ها می افزاید، آنها مناطق خارج از منزل را به طور فزاینده ای در خانه های مسکونی محبوب می کنند، جریان خوب در فضای باز و داخلی یکی از اصلی ترین ویژگی های هر خانه ای می تواند باشد که برای خانواده ها مهم است. سایبان های حیاط با قیمت ارزان و مقرون به صرفه فضایی مناسب برای اوقات فراغت خانوادگی یا پذیرایی از میهمانان، را فراهم می کنند.

افزودن عنصر سایه در حیاط برای ایجاد فضای راحت و عملی برای استفاده در هوای گرم و محافظت در برابر عناصر مهم است - خواه باران باشد یا آفتاب سوزان.

 سایبان حیاط یک انتخاب اقتصادی

اگر می خواهید در فضای بیرون خانه خود یک پوشش مناسب تهیه کنید، یک سایبان حیاط انتخاب اقتصادی و عملی است. منطقه شما باید کاربردی باشد اما همچنین زیبا به نظر برسد – سایبان های حیاط این تنوع را به شما می دهند - شما می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید آن را باز یا بسته داشته باشید و آنها در طیف وسیعی از رنگ ها، شکل ها و اندازه ها باشند، به شما آزادی رسیدن به بهترین حالت را می دهد. برای شما مناسب است.

شما می توانید از طرح های مختلف سایبان حیاط استفاده کنید، به عنوان مثال، سایبان های ثابت و سایبان های متحرک. هر دو این موارد خود به چندین دسته تقسیم می شوند که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد. 

1. سایبان پارچه ای حیاط منزل: 

سایبان پارچه ای معمولاً شامل ستون های استیل یا چوبی است که از پارچه ای سایه دار یا پوشش پارچه ای PVC ضد آب پشتیبانی می کند. متداول ترین نمونه آن بادبان سایه ای است که در مدارس، مشاغل و خانه ها برای ایجاد فضای سایه دار در خارج از آن استفاده می شود. معمولاً پارچه را می توان جدا کرد تا هنگام باران شدید یا برف شسته شود یا محافظت شود.

علاوه بر سایبان های مقاوم و سخت پارچه های، ما نیز خوشحالیم که گزینه های قابل توجهی از سایبان حیاط را نیز ارائه می دهیم. سایبان پارچه ای روشن، خنک و کاملاً متنوع، مطمئناً در هنگام محافظت بی نظیر در برابر اشعه ماورا بنفش مضر، هر فضای بیرونی را احیا می کند. همه طرح های ما با پارچه ضد آب در دسترس است تا موقع بارش های غیر منتظره که به طور مداوم می رسند از شما به خوبی محافظت کند. 

2. سایبان پارچه ای متحرک حیاط منزل: 

سایبان پارچه ای متحرک یا همان سایبان برقی از جدیدترین سایبان های ارائه شده برای نصب در حیاط منزل است. این نوع سایبان ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا به راحتی و با استفاده از یک ریموت کنترل باز و بسته می شوند. این نوع سایبان حیاط نسبت به سایبان های سنتی گرانتر هستند اما ویژگی و امکانات آنها گسترده است.

جهت خرید انواع سایبان حیاط متحرک و ثابت با بالاترین کیفیت ممکن می توانید به فروشگاه دنیای چادر در کرج مراجعه کنید تا با قیمت ارزان یک محصول مناسب تیه کنید.