mazayaye-sayeban-estakhr سایبان استخر

 وقتی به استخر فکر می کنید، طبیعی است که به آفتاب و سایبان استخر فکر کنید. استخرها از ویژگی های بارز ماه های تابستان هستند که خانواده ها و صاحبان خانه ها را در هوای گرم و آفتابی در فضای باز نگه می دارد. برای بیشتر عاشقان استخر، گرفتن کمی سایه در اولویت قرار دارد. خواه به دلیل نگرانی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش، هم نیاز به مهلت گرفتن از آفتاب داغ ظهر یا صرفاً برای جلوگیری از آفتاب سوختگی، بسیاری از دارندگان استخرها به سراغ محلولهای سایه برای استخرهای خود می روند.

نصب یک سایبان روی استخر می تواند مزایای فراتر از محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش و تسکین اشعه را به همراه داشته باشد. ساختارهای سایه امروزی می توانند از زیبایی های اضافی استخر باشند و به شما کمی محیط و سبک می بخشند. و با ساختارهای دائمی در مقیاس بزرگ، دارای ساختار خوب، به خانه خود نیز ارزش افزوده خواهید داد. در ادامه با چند نمونه از سایبان استخر آشنا خواهیم شد، در ادامه با ما همراه باشید.

 مزایای سایبان استخر پارچه ای

 سایبان استخر پارچه ای به شکل مثلث به طور فزاینده ای از گزینه های محبوب هستند که یک ظاهر واقعا مدرن به استخر می دهند. این سایبان های با شکل جالب را می توان در یک آرایه از زوایای منحصر به فرد قرار داد، و ظاهری کاملاً عصبی و مدرن به استخر بخشید. نقطه ضعف سایبان های پارچه ای مثلی این است که می توانند سایه ای متناقض ایجاد کنند (برای پوشاندن کل قسمت استخر به چندین سایه نیاز دارد) و از آنجا که باید در برابر بادهای شدید مقاومت کنند، می تواند به طرز شگفت آوری گران باشد.

 مزایای سایبان استخر جمع شونده

 سایبان استخر جمع شونده احتمالاً جامع ترین راه حل سایه برای استخر است که می تواند با آسودگی محافظت در برابر آفتاب را به کل قسمت استخر منتقل کند. این سایبان های بزرگ در امتداد استخر در امتداد تیرهایی که بین پست های پشتیبانی در هر طرف استخر قرار دارند، عبور می کنند و به صاحبان خانه راهی آسان و بسیار شیک برای سایه انداختن استخر می دهند. گزینه جمع شونده یک ضرورت است. در غیر این صورت، ممکن است یک استخر سرپوشیده نیز داشته باشید. عکس های بیشتر پروژه های کار شده دنیای چادر را می توانید در وب سایت ما مشاهده کنید.

 مزایای سایبان استخر چتری

 بعضی اوقات پاسخ های سنتی بهترین هستند. چترهای ایستاده مانند چادرهایی که اکنون ده ها سال است توسط استخرها سایه ایجاد می کنند، گزینه خوبی برای کسانی است که سایه ای منعطف و متحرک می خواهند. چتری که در کنار استخر قرار گرفته می تواند سایه متوسطی را برای افراد داخل آب و بیرون فراهم کند و صاحبان خانه می توانند آنها را در هر کجا که دوست دارند قرار دهند و آنها را با حرکت خورشید در طول روز تنظیم کنند. نکته منفی این نوع سایبان استخر، این است که وقتی بسته می شوند ظاهری نامشخص دارند.

جهت سفارش انواع سایبان استخر با دنیای چادر تماس بگیرید تا شمار را راهنمای کنیم.