arze-anvae-alachigh-portabl آلاچیق پرتابل

 آلاچیق پرتابل یک پوشش زیبا در فضای باز است که برای خانه های تابستانی، کنار استخرها و باغ ها معمول است. این پناهگاه های پرتابل، صندلی و حتی گاهی اوقات ویژگی های بیشتری مانند گودال آتش را برای کاربران خود فراهم می کنند.

آلاچیق پرتابل سبک های مختلفی دارد و مرور گالری تصاویر ما با الهام از طراحی آلاچیق می تواند به شما کمک کند تا برای آلاچیق حیاط خانه خود الهام بگیرید. دنیای چادر معتبرترین مجموعه تولید و عرضه کننده انواع آلاچیق های پرتابل در کشور است، شما می توانید با حداقل هزینه مناسب ترین آلاچیق ها را برای خانه خود خریداری کنید.

جوانب مثبت و منفی آلاچیق پرتابل 

اگر به فکر خرید یک آلاچیق پرتابل هستید، ممکن است کنجکاو باشید که چه جوانب مثبت و چه منفی دارد. داشتن آلاچیق های پرتابل فواید زیادی از جمله داشتن فضای اجتماع در فضای باز، محلی برای غذا خوردن در بیرون، سایه در روزهای گرم، پوشش باران در روزهای ابری و حتی کنترل دما در هوای سرد و گرم قابلیت باز و بسته کردن آنها در هر محیطی دارد. در اینجا لیستی از مزایا و معایب داشتن آلاچیق های پرتابل آورده شده است:
 قابلیت استفاده در فعالیت های مختلف در فضای باز
 پوشش مناسب برای در امان ماندن از باران و برف و نور آفتاب
 زیبا به نظر می رسند و تاثیر خوبی بر دکوراسیون اطراف دارند
 با باغ شما ادغام می شود و زیبای آن را دو چندان می کنند
 سایه ای مناسب در روزهای آفتابی ایجاد می کنند
 قابلیت جابجایی دارند و به راحتی باز و بسته می شوند
 ارزان و مقرون به صرفه هستند
 نگهداری از آنها راحت و کم هزینه است

 ایده خوبی برای ایجاد غرفه در نمایشگاه ها هستند 

دلیل محبوب بودن آلاچیق پرتابل چیست؟ 

آلاچیق پرتابل یکی از کاربردی ترین راه حل ها برای محافظت در برابر باران و نور آفتاب هستند. آنها در مقایسه با آلاچیق های سنتی = ارزان قیمت هستند و همچنین بسیار با دوام هستند.

نگهداری از آلاچیق پرتابل ساده است و به راحتی بعد از استفاده می توانید آنها را باز کرده و در یک فضای سربسته انبار کنید و یه به یک مکان دیگر منتقل کنید. این نوع غرفه ها می توانند دارای مبلمان مخصوص چوبی و فلزی، پلاستیکی و یک میز پیک نیک مستقل نیز باشند تا برای صرف غذا از آن استفاده کنند.

جهت خرید آلاچیق پرتابل ارزان قیمت، با کیفیت می توانید به شرکت دنیای چادر در کرج مراجعه کنید، آلاچیق های پرتابل دنیای چادر برخلاف سایر برزنت های خارجی موجود در بازار یک برند ایرانی با محبوبیت زیاد است که به دلیل کیفیت فوق العاده خوبش طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

آلاچیق پرتابل دنیای چادر از معدود آلاچیق های موفق و با کیفیت ایرانی است. این شرکت با دانش و تخصص بالا محصولاتی بسیار ارزشمند تولید و با قیمت ارزان در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.