tarahi-ejraye-anvae-sayeban سایبان
از سایبان در ساختمان های تجاری و مسکونی برای تزئین، محافظت از افراد و لوازم حساس به طور گسترده استفاده می شود. معمولا سایبان های پارچه ای از متداول ترین انواع سایه بان هستند که در دنیا طرفداران بیشماری را به خود جلب کرده اند.
سایبان ها نه تنها سایه خورشید را تأمین می کنند بلکه گرما را نیز حفظ می کنند و دما را پایین می آورند

و تاثیری بسیار زیادی در قبض برق نیز دارند. اینها به راحتی حفظ می شوند و روشنایی اتاق را حفظ می کنند و از محیط داخلی مانند مبلمان و فرش نیز محافظت می کنند تا بر اثر تابش مستقیم آفتاب محو نشوند و از بین نروند. 

 سایبان های پارچه ای

سایبان های پارچه ای از دوام، کیفیت مطلوب و مقاومت خوبی در برابر آب و لکه دارند. از سایبان های پارچه ای به طور گسترده ای در مغازه ها، رستوران ها، هتل ها و سایر سایت های تجاری و صنعتی استفاده می شود. بیشتر سایبان ها از پارچه برزنتی مقاوم کشیده شده و بر روی یک قاب فلزی ثابت ساخته می شوند که توسط طناب و یا گیره های مخصوص بسته می شوند تا ثابت بمانند.
انواع سایبان عبارتند از:
 سایبان پارچه ای
 سایبان فلزی
 سایبان چوبی
 سایبان بتنی
 سایبان پلاستیکی

 و ... 

انواع سایبان و ویژگی آنها 

 به فکر خرید سایبان هستید اما مطمئن نیستید که به اندازه کافی از آن استفاده می کنید؟ سایبان ها انواع و اندازه های مختلفی دارند. سایبان ها در نسخه های ثابت و متحرک، سایبان باغ، سایبان استخر آب، سایبان پارکینگ، سایبان تراس و بالکن، سایبان پنجره، سایبان مغازه های تجاری و موارد دیگر موجود است.

از انواع سایبان ها می توان برای استفاده های فراوان کمک گرفت. سایبان ها فقط به این معنی نیست که برای ایجاد سایه استفاده شوند. سایبان های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما به نظر شما کدام نوع سایبان مناسب شما است. همه سایبان های با کیفیت ارائه شده در بازار و مراکز فروش برای اهداف مختلف استفاده می شوند بنابراین باید با عملکرد و کارکرد هر کدام آشنا باشید.

در حال حاضر در بین انواع سایبان ها، نوع متحرک و پارچه ای بیشترین کاربرد و بیشترین فروش را به خود اختصاص داده اند، آنها وزن سبک و کیفیت فوق العاده خوبی دارند و از نظر قیمت نیز ارزان و مقرون به صرفه هستند. شما به راحتی می توانید با استفاده از یک ریموت کنترل از راه دور آن را باز و بسته کنید.

مزیت های مهم انواع سایبان 

 سایبان پارچه ای به شما امکان می دهد از زیر آفتاب گرم فرار کرده و در هر مکان بیرونی زیر یک منطقه خنک و سایه دار پناه بگیرید. خواه از یک روز آرام در ساحل لذت ببرید، یا در یک پیک نیک در حیاط پشتی و یا یک روز هیجان انگیز در یک رویداد ورزشی باشید، سایبان ها برای راحتی و آرامش شما در هر محیطی حضور دارند و از شما محافظت می کنند.

سایبان های پارچه ای راحت هستند و برای بردن با خود به ساحل یا رویدادهای ورزشی بسیار مناسب هستند. بسیاری از افرادی که برای فروش کالاهای خود به نمایشگاه های صنایع دستی یا بازار کشاورزان مراجعه می کنند، به دلیل راحتی و قابلیت حمل آسان، یک سایبان پارچه ای سیار خریداری می کنند. این سایبان ها همچنین برای تهیه یک سرپناه روی استخر کوچک یا جعبه شن و ماسه برای کودکان شما مناسب هستند.