tarz-bastan-berezent-koler برزنت کولر

 پوشاندن کولر با برزنت کولر مهم است. این پوشش نه تنها به محافظت از دستگاه کمک می کند، بلکه می تواند باعث کاهش سرعت گرمای خانه شما شود. یک کولر آبی یا دیگر مدل ها باید به درستی برای هوای سرد آماده شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی، تجمع مواد معدنی و تشویق سلامت پانل خنک کننده، می توانید از یک وسیله بسیار ارزان و مقاوم استفاده کنید.

نکات مهم در بستن برزنت کولر 

طرز بستن برزنت کولر به این صورت است که، ابتدا کولر را از منبع تغذیه جدا کنید و کلید برق را به وضعیت خاموش تبدیل کنید. منبع آب را پیدا کرده و خاموش کنید، خط آب را جدا کرده و اجازه دهید کاملاً تخلیه شود. لنت های کولر را برداشته و از نظر آسیب دیدگی آنها را بررسی کنید. اگر پد های خنک کننده خاکستری هستند، تجمع زیادی دارند، بوی بد می گیرند و یا یک پد از دست رفته دارند، پس باید آنها را تعویض کنید. اگر لنت های شما حالت خوبی دارد، می توانید از آنها برای یک فصل دیگر استفاده کنید، اگرچه ممکن است لازم باشد زنگ زدگی اضافی را از بین ببرید و در قسمت بالایی محل ورود آب به کولر، جمع شود.
شاخه تخلیه پایین کولر را برداشته و اجازه دهید آب کاملاً تخلیه شود. فیلتر، پمپ، دوشاخه تخلیه و دوشاخه سرریز را برداشته، تمیز کرده و دور نگه دارید. در صورت سفت شدن یا تعویض آنها، پایه های موتور، پیچ های قاب و تسمه فن را از نظر سایش بررسی کنید. سپس به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و متناسب با ابعاد کولر خود یک برزنت کولر مناسب، ضد آب، ضد اشعه uv خورشید و ضد فرسودگی خریداری کنید.
در مرحله بعد سعی کنید برزنت کولر را به آرامی از بالا روی سطح کولر به صورت عمودی وارد کنید، برای راحتی این کار می توانید زیپ های موجود در کناره های برزنت را باز کنید تا سطح روی کولر را کاملا برزنت بپوشاند، سپس آن را پایین آورده و زیپ های کناری را ببندید.

برای احتیاط می توانید آن را با طناب مخصوص ببندید تا در مواقع طوفانی باد آن را از جا نکند و مستحکم باشد. 

اهمیت استفاده از برزنت کولر 

همانطوری که گفته شد برزنت کولر باعث می شود تا دستگاه شما در برابر عناصر محیطی سالم بماند و دچار فرسودگی نشود. علاوه بر این در روزهای گرم سال می تواند سایه مناسبی برای آن ایجاد کند و دمای آن را تا حد زیادی کاهش دهد.

این نوع روکش ها برای مواقعی که نیاز به استفاده از کولر نداشته باشید مناسب ترین گزینه هستند، زیرا به خوبی از کولر شما در برابر سرمای زمستان محافظت می کنند. 

خرید ارزان قیمت برزنت کولر 

برای خرید ارزان قیمت برزنت کولر می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا این محصول را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

برزنت کولر تولید شده در دنیای چادر از مواد درجه یک و کاملا مقاوم ساخته شده است، آنها طول عمر بالایی دارند و در برابر عناصر محیطی مانند، باد، باران، برف، نور آفتاب مقاوم هستند.