kahesh-hazineha-rokesh-estakhr روکش استخر
اگرچه استخر خود را تمیز نگه داشته و تجهیزات را نگهداری می کنید، اما تهیه روکش استخر برای آن باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه ها، تبخیر و صرفه جویی در وقت می شود. این فقط یکی از مواردی است که دیر یا زود مجبور به خرید آن خواهید شد.
بله، ممکن است استخر شما در حال حاضر آبی باشد، آب آرام و ساکن و جو عالی و به همان اندازه که به حیاط خانه خود نزدیک می شوید به بهشت نزدیک است. شما برای نگهداری از استخر و تمیز نگه داشتن آن سخت کار می کنید و این نشان دهنده تلاش شما است. اما بعد از آن یک شب، باد ها بلند می شود. صبح روز بعد، استخر شما یک حوضچه غیر قابل شناسایی است، پر از برگ، شاخه و بقایای بادهای شب گذشته.

اگر فقط به جای میله شناور بادی روکش استخر خریده بودید. اما، هرگز برای پوشاندن استخر خود دیر نیست. 

 چند دلیل مهم برای خرید روکش استخر

 ۱. فرآیند تبخیر را کند یا تبخیر را متوقف می کند:

یادتان هست که در کلاس ابتدایی درباره تبخیر به ما چیز هایی یاد دادند؟ این فرایندی است که در آن مایعی به بخار تبدیل می شود و این چیزی است که هر روز برای آب استخر شما پیش می آید. اما راحت ترین و کم هزینه ترین روش برای مقابله با تبخیر آب استخر استفاده از روکش استخر مناسب است.
۲. مصرف شیمیایی را کاهش می دهد:
آبریزش چشم و عطسه نتیجه خوبی برای بدن است: مواد شیمیایی استخر می تواند واکنش هایی از تحریک تا آلرژی و آسم ایجاد کند. استفاده از روکش استخر باعث کاهش ۳۵ تا ۶۰ درصدی مصرف شیمیایی استخر می شود.
۳. به استخر شنا کمک می کند تا گرما را حفظ کند:
پوشاندن یک استخر گرم در شب باعث کاهش اتلاف حرارت می شود. این بدان معنی است که آب گرمتر، چیزی است که هر کسی که همیشه در استخر خنک شنا کرده باشد می تواند به شما بگوید بسیار مهم است. برای یک استخر شنا که برای تأمین گرما به خورشید متکی است، پوشاندن آن در شب هنوز می تواند آن را به اندازه ای گرم کند که بتواند در روز بعد شنا کند، به جای اینکه یک شب هنگام کاهش دما، تمام گرما را از دست بدهد.

برای مشاهده تفاوت لازم نیست گرانترین روکش استخر را بخرید: روکش های وینیل و خورشیدی با هزینه کمتر همچنان آب را گرم نگه می دارند.

هزینه تعمیر و نگهداری روکش استخر چقدر است؟ 

آیا از هر روز تمیز کردن آب استخر لذت می برید؟ حتی اگر هیجان غیرقابل توصیفی از این کار عادی کسب کنید، آیا خوب نیست که استخر شما بدون نگهداری زیاد تمیز باشد ؟ روکش استخر نگهداری از استخر را کاملاً آسان تر می کند.

آیا می دانید سازه های محافظتی خاص استخر چقدر ارزش سرمایه گذاری دارند؟ اما شما با خرید روکش استخر. می توانید بلافاصله پس انداز کنید و هزینه زیادی را برای آن نپردازید. صورتحساب های گرمایش کمتر خواهد شد، شما مجبور نیستید به همان اندازه مواد شیمیایی بخرید ، به اندازه آب استفاده کنید و غیره.