Quality-tarpaulin-fabric برزنت چادر باکیفیت

برزنت چادر باکیفیت با بهترین لیست قیمت روز در این مجموعه به فروش می رسد. جهت خرید عمده پارچه برزنت چادری ارزان و دریافت در کم ترین زمان ممکن، همین حالا در سایت سفارش دهید.

حتما با پارچه های صنعتی آشنایی دارید، این پارچه های ضخیم از ترکیب الیاف مصنوعی نوین با الیاف طبیعی تولید می شوند و برزنت جزو آن ها محسوب می گردد. برزنت چادر باکیفیت مصارف متعددی در حوزه های گوناگون دارد که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت.

پارچه برزنت چادری چیست؟

می دانید که پارچه ها مواد اولیه متفاوتی دارند و هر کدام دارای الیاف مخصوصی هستند. برزنت نوعی پارچه صنعتی است که از ترکیب الیاف پنبه با الیاف پلی استر به تولید می رسد.

شایان ذکر است که پارچه برزنتی توسط روکش هایی از جنس پلاستیک یا پی وی سی پوشیده می شود که این روکش طول عمر و دوام بالایی به پارچه می بخشد.
این پارچه به داشتن بافت مستحکم، ضخیم و بادوام معروف است که به واسطه همین روکش و الیاف به کار رفته در آن این ویژگی را دارد.
از دیگر خصوصیت بارز پارچه های برزنتی ضد آب بودن آن است، همین خاصیت سبب شده تا این پارچه در مصارف زیر مورد استفاده قرار گیرد:
  • دوخت چادر مسافرتی، چادر نمایشگاهی و چادر کمپ
  • سایبان و سقف های موقت مکان هایی مانند رستوران ها، فروشگاه ها و غیره
  • تولید چتر و کیسه خواب
  • دوخت چادر برای ماشین های باربری سنگین و نیمه سنگین
  • استخرهای تفریحی کوچک
  • تولید کیف، کوله پشتی، ساک و مواردی از این قبیل
  • در حوزه نظامی برای دوخت البسه، کاور و ...

قیمت برزنت چادری به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که مستحضر شدید چادرهای برزنتی دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و با توجه به بافت پارچه انواع مختلفی مانند برزنت شمعی، برزنت کانتینری، برزنت ضد حریق و برزنت نظامی دارند.

باید گفت که برزنت چادر باکیفیت در کارخانه با ضخامت های گوناگون و از یک لایه تا شش لایه تولید می شود که هر کدام در موارد مشخصی به کار می رود.
همچنین این پارچه پرکاربرد در عرض های 100 تا 200 سانتی متر عرضه می شود.
قیمت برزنت چادری در بازار عمده فروشان به عوامل زیر بستگی دارد:
  1. ضخامت پارچه یا همان تعداد لایه های آن
  2. عرض برزنت تولیدی در کارخانه
  3. کیفیت پارچه و کارخانه تولید کننده
  4. فروش برزنت به صورت متری یا کیلویی

سفارش عمده ارزان ترین برزنت چادر باکیفیت

اگر قصد خرید عمده برزنت چادر باکیفیت با قیمت ارزان را دارید، اگر می خواهید در خرید خود اقتصادی عمل کنید، بی شک این مجموعه بهترین انتخاب شما خواهد بود. می پرسید چرا؟

ما در این شرکت، به عنوان یک مرکز معتبر پخش و فروش پارچه برزنتی مستقیم با کارخانجات تولیدی باسابقه در ارتباط بوده و محصولات باکیفیت را به فروش می رسانیم.
برای سفارش عمده چادر برزنتی دلخواه در تناژ بالا، هم اکنون در وب سایت سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
جهت دریافت لیست قیمت روز برزنت می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.