sefaresh-tolid-dokht-chador-berezenti-bozorg.jpg چادر برزنتی برای نمایشگاه

 چادر برزنتی برای نمایشگاه را با کیفیت تضمینی و قیمت رقابتی می توانید بدون واسطه از درب کارخانه تهیه کنید. شرکت سفارش تولید و دوخت چادر برزنتی بزرگ، هم اکنون بهترین برزنت مرغوب را با قیمت ارزان به فروش می رساند.

دنیای امروز، عصر مدرن تکنولوژی است که روز به روز شاهد پیشرفت تمامی صنایع و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت تولیدات خود هستیم.
تولید پارچه های برزنتی، یکی از اهدافی بود که در راستای پیشرفت علم قرار داشت و امروزه در بازار شاهد تنوع این محصول باکیفیت بالا می باشیم.
آیا با پارچه برزنتی و یا برخی از کاربردهای آن آشنایی دارید؟

چادر برزنتی برای نمایشگاه

نمایشگاه ها معمولا توسط سازه های نمایشگاهی شامل انواع سازه غرفه و سالن های موقت تشکیل می شوند که با نام اسپیس فریم شهرت دارند.

این سازهای مقاوم و محکم توسط روکش مخصوصی پوشیده می شوند.
این پوشش ها به سبب اینکه در مناطق مختلف استفاده می شوند، بایستی دارای مشخصات و مزیت های لازمه جهت مقاومت با تمام شرایط احتمالی باشند.
پس برای کاور نمودن سقف سازه های نمایشگاهی یا غرفه ها نیاز به پارچه های بسیار مقاوم ضد آب است که در برابر تور آفتاب نیز مقاومت کنند.
در بین تمامی پارچه های کاربردی ضد آب می توان به برزنت ها اشاره نمود که این پارچه های ضد آب از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری خواهند کرد.
اگر شما نمایشگاهتان را در فصل سرما و زمستان برپا کنید، پس نیاز به پارچه هایی است که علی رغم ضد آب بودن بتوانند در مقابل یخ زدگی نیز مقاومت کنند که برزنت این ویژگی را نیز دارا می باشند.
این پارچه های به کار رفته برای پوشش سازه ها، به سبب یک مکان تجاری بودن بایستی دارای رنگ و طرح های زیبایی باشند که این تنوع رنگی در این‌ پارچه وجود دارد.
درست است که پارچه برزنت تنوع چندانی ندارد؛ اما قابلیت چاپ پذیری پارچه این امکان را میسر کرده تا از آرم و حتی تبلیغات ویژه جهت طراحی پارچه استفاده نمایند.
برزنت ها که از ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی تولید می شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند.
به عنوان مثال، پلی استر یکی از الیاف مصنوعی کاربردی در این پارچه است که از فراورده های نفتی تولید نی شود و همین موضوع مقاومت پارچه را افزایش می دهد.
چادر برزنتی برای نمایشگاه بسیار سبک و انعطاف پذیر است، به همین جهت جابجایی آن بسیار راحت می باشد.

تاثیر دوخت چادر برزنتی در کیفیت آن

همانگونه که اشاره شد، برزنت یک پارچه بی نظیری است که استفاده از آن مزایای بسیاری دارد.

کیفیت این نمونه از پارچه های برزنتی معمولا بسیار عالی است؛ چرا که از مواد درجه یک و مخصوصی جهت افزایش مقاومت و ضد آب نمودن آن استفاده می شود.
به عنوان مثال، چادر برزنتی برای نمایشگاه یک نمونه برزنت پرکاربرد است که اغلب افراد فکر می کنند تنها مواد اولیه در کیفیت آن تاثیر دارد؛ اما این درست نیست.
دوخت پارچه برزنتی، یکی از مهمترین مواردی است که بر کیفیت پارچه تاثیر می گذارد و بی شک اگر این دوخت به درستی انجام نشود حتی کیفیت مواد اولیه را نیز زیر سوال می برد.
جهت دسترسی به باکیفیت ترین برزنت نمایشگاهی، توجه به نوع مرکز فروش، جزو مهمترین نکات خرید است که در پایان به معرفی معتبرترین شرکت فروش برزنت خواهیم پرداخت.

سفارش تولید و دوخت چادر برزنتی بزرگ

مرکز بزرگ برزنت به عنوان قطب پارچه برزنتی، یکی از شرکت های معتبری است که بهترین پارچه های ضد آب را با قیمت مناسب عرضه می کند.

کیفیت دوخت چادر های برزنتی این مجموعه بسیار عالی است و چه بسا اینکه قیمت منصفانه ای نیز دارند.
جهت اطلاع از قیمت چادر برزنتی برای نمایشگاه و یا خرید عمده آن با مشاور فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.