sefaresh-asan-anvae-berezent-daraje-yek.jpg Buy meter tarpaulin

 خرید اینترنتی برزنت متری به صورت بی واسطه از طریق این مجموعه امکان پذیر است. برای سفارش آسان انواع برزنت درجه یک هم اکنون در وب سایت مرکز فروش آنلاین برزنت اقدام کنید.

از دیرباز نیاز به پارچه هایی که از پارچه های طبیعی محکم تر باشند و در برابر عواملی چون آفتاب و آب مقاوم باشند، احساس می شد. تا این که با پیشرفت تکنولوژی و صنعت پتروشیمی، برخی از الیاف پلیمری را با الیاف طبیعی ترکیب نموده و نام پارچه به دست آمده را برزنت گذاشتند.

در این مقاله شما را برزنت و نحوه تولید آن آشنا خواهیم کرد و در انتها بهترین روش خرید اینترنتی برزنت متری را معرفی می نماییم.

آشنایی با برزنت و روش های تولید آن

 پارچه برزنتی یک نمونه پارچه صنعتی به شمار می رود که از ترکیب الیاف طبیعی پنبه با الیاف پلیمری پلی استر به تولید می رسد.

رفته رفته با ورود مواد صنعتی نوین به صنعت پارچه بافی و نساجی، مواد مختلفی به پارچه برزنتی اضافه شد. هر کدام از این الیاف مصنوعی جدید ویژگی های خاصی به برزنت بخشیدند و یک نوع تازه ای از برزنت را پدید آوردند.
خاصیت مشترکی که بین همه انواع برزنت وجود دارد، ضد آب بودن و استحکام بالای پارچه است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد برزنت که مخصوص نوع خاصی از آن می باشد عبارتند از:
  1. ضد اشتعال و نسوز
  2. خاصیت خود خاموش شوندگی
  3. مقاوم در برابر اشعه های خورشید
  4. آسیب ناپذیر بودن در برابر فشار زیاد، اشیای نوک تیز و ...
  5. مقاوم در برابر شرایط جوی بحرانی مانند طوفان و باد شدید
با توجه به انواع مختلف برزنت که همواره با توسعه عرصه علم و فناوری، بر تعدادشان افزوده می گردد؛ این پارچه کاربردهای بسیاری در حوزه های مختلف دارد.
گاهی بر اساس کاربرد پارچه برزنتی، نام آن تعیین شده است مثل برزنت کانتینری، برزنت نظامی، برزنت کیفی و غیره که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.
در برخی موارد نیز مواد تشکیل دهنده برزنت، نام آن را تعیین می کند مثل برزنت نانو.

عرض و گرماژ پارچه های برزنتی چقدر است؟

لازم به ذکر است که نسبت پنبه به پلی استر به کار رفته در برزنت، تعداد لایه های آن را مشخص می کند و بدین ترتیب انواع پارچه برزنتی در گرماژهای زیر روانه بازار می شوند:

  1. پارچه برزنت 1 لا 5 لا با گرماژ تقریبی 300 گرم
  2. پارچه برزنت 2 لا 3 لا با گرماژ تقریبی 450 گرم
  3. پارچه برزنت 3 لا 3 لا با گرماژ تقریبی 550 گرم
  4. پارچه برزنت 3 لا 6 لا با گرماژ تقریبی 730 گرم
معمولاً نسبت استفاده پنبه به پلی استر در برزنت 80 درصد پنبه و 20 درصد پلی استر می باشد و در عرض های 100، 150 و 200 سانتیمتر به تولید می رسد که البته طبق سفارش مشتری قابل تغییر است.

نحوه خرید و فروش برزنت چگونه می باشد؟

همانطور که متوجه شدید پارچه های برزنتی جزو پرفروش ترین و پرکاربردترین پارچه های صنعتی در بازار به شمار می روند که بازار فروش آن ها همواره داغ است.

قبل از این که روش های خرید عمده انواع برزنت را بیان کنیم توجه شما را به نکات لازم قبل از خرید جلب می نماییم:
کیفیت مواد اولیه و مرغوبیت جنس پارچه برزنتی مهم ترین نکته است زیرا برزنت های نامرغوب در برابر بارندگی های شدید و نور مستقیم آفتاب حتماً دچار پوسیدگی و آفتاب سوختگی می شوند و عملاً کارایی مفیدی که مد نظر دارید، نخواهند داشت.
باید به ضخامت پارچه برزنتی یا همان تعداد لایه های آن نیز توجه کرد و سپس بهترین نوع را بر حسب نیاز و انتظاراتی که از آن دارید، خریداری نمایید.
انتخاب مراکز معتبر همیشه جزو ملاک های اصلی خرید می باشد چرا که کیفیت و قیمت پارچه برزنت را تضمین می کند.
همانطور که می دانید یکی از روش های خرید و فروش انواع پارچه های برزنتی، خرید اینترنتی برزنت متری است که باعث صرفه جویی چشمگیر در وقت و هزینه خریداران می گردد.
پس با ما همراه باشید تا معتبرترین فروشگاه آنلاین عرضه برزنت را به شما معرفی نماییم.

برزنت متری بخرم یا عمده؟

قیمت عمده برزنت در بازار به چندین عامل بستگی دارد از جمله:

  • کیفیت برزنت و کارخانه تولیدی آن
  • نوع و ضخامت برزنت
  • فروش برزنت به صورت متری، رولی و یا کیلویی
  • نحوه فروش برزنت در بازار
برای شما متقاضیانی که قصد خرید عمده برزنت را دارید، بهترین و به صرفه ترین روش، خرید متری برزنت می باشد چرا که می توانید قیمت تمام شده پارچه را بدین ترتیب کاهش دهید.
مراکز عمده فروشی در سراسر کشور انواع برزنت را به صورت متری به فروش می رسانند و با مراجعه حضوری به این فروشگاه ها می توانید پارچه دلخواه خود را با متراژ دلخواه تهیه نمایید.
ولی ما به شما پیشنهاد خرید اینترنتی برزنت متری از معتبرترین نمایندگی را می دهیم.

 سفارش خرید اینترنتی برزنت متری به قیمت کارخانه

متأسفانه حضور دلالان و واسطه ها در بازار خرید و فروش پارچه موجب شده تا خرید عمده پارچه های مختلف با قیمت مقرون به صرفه، به یک دغدغه جدی و همیشگی برای مصرف کنندگان و خریداران تبدیل شود.

به جرئت می توان گفت که این مجموعه، تنها مرکزیست که در زمینه فروش مستقیم انواع برزنت متری از درب کارخانه تولیدی فعالیت می کند و تمامی واسطه ها را حذف نموده است.
خرید از بزرگ ترین و معتبرترین مرکز عرضه و فروش برزنت متری مزیت های زیر را برای مشتریان به همراه دارد:
  • حذف واسطه ها و ایجاد رابطه مستقیم با تولید کنندگان بزرگ و معتبر برزنت در کشور
  • در نظر گرفتن منصفانه ترین قیمت برزنت متری در بازار
  • ارائه مشاوره رایگان به خریدار در خصوص جزییات و لیست قیمت روز پارچه
  • ارسال برزنت در کوتاه ترین زمان ممکن
پس همین حالا از طریق وب سایت، سفارش برزنت متری را بر حسب نیاز خود را ثبت نمایید و یک خرید پرسود و بی دردسر را با ما تجربه کنید.