rang-makhsos-berezent پارچه برزنت

 آیا از خود پرسیده اید رنگ پارچه برزنت معنی خاصی دارد یا فقط برای نمایش است؟ وقتی از شما می خواهند یک برزنت را در ذهن خود تصور کنید، احتمالاً آبی است، درست است؟ این نوع رنگ همه گیرترین رنگ برزنت در بین مردم است. این نوع برزنت را بیشتر بر روی سقف ها سوراخ شده یا در مزارع روی انبارهای محصول دیده اید.

اما برزنت ها انواع مختلفی دارند. و این باعث می شود که برخی از مردم تعجب کنند که آیا برخی از برزنت های رنگی به روشی خاص کدگذاری می شوند؟ آیا رنگ های برزنت در واقع نشان دهنده چیزی است؟

برخی از شرکت های تولید کننده پارچه برزنت از کدگذاری رنگی استفاده می کنند. برزنت های رنگی مختلف به موارد مختلفی اشاره دارند. مشکل این است که اکثر آن شرکت ها از سیستم های کدگذاری رنگ داخلی خود استفاده می کنند. ممکن است یک شرکت برزنتی های قرمز رنگ خود را به منظور پوشاندن مواد خطرناک به مردم ارائه دهد، در حالیکه ممکن است شرکت دیگر به راحتی بگوید که برزنت های قرمز رنگ آنها به منظور افزایش دید است. دیگری ممکن است فقط برزنت قرمز بفروشد زیرا رنگ قرمز را دوست دارند.
بیشتر مشتریان ما در حوزه های مختلفی کار می کنند، بنابراین ما پارچه برزنت سنگین و تجاری را در انواع مختلف رنگ و سبک ارائه می دهیم تا با نیازهای مشتری بهتر مطابقت داشته باشیم. ما برزنت نارنجی رنگی می فروشیم بنابراین مشتری ما بهتر می تواند از آن در کارهایی مانند، سرسره های بادی آب، سایبان و غیره استفاده کند.

 رنگ های خاص پارچه برزنت، چه معنایی دارند؟

هیچ استاندارد صنعتی یکسانی برای رنگ های پارچه برزنت وجود ندارد. هیچ مقررات مربوط به گروه های صنعتی یا قوانین دولتی وجود ندارد که رنگ های مختلف برزنت را برای نمایندگی نشان دهد. اما به عنوان یک قاعده کلی، رنگ های مختلف برزنت نشان دهنده استانداردهای یکسان برای اکثر شرکت ها است. ما فقط می خواهیم دوباره به این نکته اشاره کنیم که هر شرکتی اندکی متفاوت خواهد بود و برخی از شرکت ها (مانند ما) به هیچ وجه سیاست کدگذاری رنگی ندارند.

۱. پارچه برزنت آبی:
پارچه برزنت آبی که توسط صنعت ساخت و ساز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برزنت های آبی، سبز و قهوه ای معمولاً هدف عمومی دارند که برای کارهای صنعتی و سبک مصرف می شوند. آنها در بین پیمانکاران، کارگران ساختمانی، سقف سازی، کشاورزان و محوطه سازان محبوب هستند. برزنت آبی به راحتی محبوب ترین شکل برزنت در بازار است و به راحتی یافت می شود.
۲. پارچه برزنت زرد ، نارنجی و قرمز:
برزنت های زرد، نارنجی و قرمز اغلب برای اولویت بندی بصری یا افزودن دید به مناطق خطرناک، مورد استفاده قرار می گیرند. شما ممکن است از برزنت قرمز برای هشدار دادن به افراد در مواقع ضروری استفاده کنید، بنابراین کسی به طور تصادفی با کامیون به آن ضربه نمی زند. یا ممکن است بعد از اینکه مواد فاز یک زرد و فاز دو نارنجی را گذراندید، به عنوان مثال، از رنگ قرمز به معنای "مواد فاز سه" استفاده کنید.
۳. پارچه برزنت سفید و نقره ای:
از پارچه برزنت سفید و نقره ای برای ایجاد سایبان در برابر نور آفتاب استفاده می شود. از آنها اغلب به عنوان سایبان چادر موقت نیز استفاده می شود. این برزنت های رنگی معمولاً نور خورشید را منعکس می کنند تا اینکه آن را جذب کنند. سفید بهترین برزنت رنگی برای بازتاب گرما است.

۴. پارچه برزنت سیاه و خاکستری تیره:

پارچه برزنت سیاه و خاکستری تیره نور خورشید را جذب می کنند، نه اینکه منعکس کنند این مواد باعث می شود ایده هایی برای برنامه هایی خود داشته باشید، استفاده از برزنت سیاه و خاکستری تیره در فصل زمستان ایده خوبی است زیرا گرمای خورشید را به خود جذب می کند. برخی از شرکت ها تاریک ترین برزنت های سنگین ترین پیشنهادات خود را به شما ارائه می دهند. 

 کدام پارچه برزنت رنگی را انتخاب کنیم؟

 برزنت هایی که برای فروش در اینجا ارائه می شوند، دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند که متناسب با نیازهای شما می باشند. این قوانین با برخی از قوانین مرموز که فقط رهبران کوچک صنعت از آنها پیروی می کنند مطابقت ندارند. ما می خواهیم برزنتی عالی و با کیفیت پیدا کنید که رنگ آن به راحتی با دیگر تجهیزات شما هماهنگ شود، بنابراین ما در اینجا کارها را ساده می کنیم.

پارچه برزنت سبز سنگین که از تجهیزات ساختمانی در یک کامیون تخت محافظت می کند.
آیا برزنت های رنگ نارنجی بهتر از برزنت آبی هستند یا بدتر؟ نه همیشه. هر سازنده متفاوت است و شما می خواهید با آنها مشورت کنید. اما به عنوان یک قانون کلی، رنگ برزنت شما واقعاً مهم نیست. و برای بیشتر برنامه ها، هر برزنت جدیدی که انتخاب می کنید احتمالاً خوب کار خواهد کرد. اگر مطمئن نیستید، فقط از سازنده آن سوال کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر در وب سایت جستجو کنید.

بنابراین، آیا پارچه برزنت رنگی خاص هستند؟ آیا رنگ های برزنت در واقع معنایی دارند؟ همه چیز به تولید کننده بستگی دارد. برخی از شرکت ها برزنت خود را با کد رنگی تولید می کنند و برخی دیگر این کار را نمی کنند.

 مرکز فروش پارچه برزنت رنگی ارزان قیمت

عرضه بدون واسطه و مستقیم پارچه برزنت رنگی از تولیدی معتبر و با سابقه، شما می توانید انواع برزنت رنگی کره ای، چینی، ضد آب ایرانی و سایر محصولات مورد نیاز خود را با قیمت پایین تر از دنیای چادر تهیه نمایید.پ انواع محصولات دنیای چادر مانند پارچه برزنت رنگی با کیفیت بسیار مناسب و به قیمت کارخانه برای مصرف کنندگان عرضه می شود، دنیای چادر از مشاوره تا طراحی و اجراء در کنار شما بوده و با قیمت ارزان برزنت های رنگی را برای تولید انواع کیف های بادوام، چادرهای مسافرتی، روکش های خودرو، سایبان در اختیار شما خریداران قرار می دهد.
پارچه برزنت رنگی دنیای چادر در رنگ های زیر موجود هستند:
 برزنت آبی
 برزنت سبز
 برزنت زیتونی
 برزنت زرد
 برزنت نارنجی
 برزنت قهوه ای
 برزنت سفید
 برزنت سیاه
 برزنت قرمز

 و غیره